Gå til innhold

noen som bruker kontaktlinser,og har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplevd at de har revnet når du skal ta de på?

Anonymous poster hash: 6afb2...7df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har skjedd meg et par ganger. Vet ikke helt om det var neglene mine eller om de var defekte, men heldigvis ikke verre enn å ta et par nye siden jeg har månedslinser. Om du opplever det mange ganger synes jeg du skal klage på linsene.

Anonymous poster hash: 061fb...01d

Skrevet

Ja, det har skjedd flere ganger. Jeg har dagslinser, så det er bare å finne en ny.

Skrevet

takk for svar,jeg var hos opptiker i går for måtte reparer brillene mine som knakk,og opptikker annbefalte linser,da brillene er dårlige å kommer til å  ¨gå mer i stykker.så fikk linser men kun de jeg fikk satt på hos opptiker,

og litt kipt å ødelegge første gang jeg skulle ta de på,men da har det ikke skjedd bare meg,

Skrevet

takk for svar,jeg var hos opptiker i går for måtte reparer brillene mine som knakk,og opptikker annbefalte linser,da brillene er dårlige å kommer til å ¨gå mer i stykker.så fikk linser men kun de jeg fikk satt på hos opptiker,

og litt kipt å ødelegge første gang jeg skulle ta de på,men da har det ikke skjedd bare meg,

Haha, første anonym igjen her, og de skjedde meg også FØRSTE gang jeg hadde prøvelinser med hjem! Dritkjipt!

Har bare gjort det en håndfull ganger etter det, altså, og jeg har hatt linser i 20 år:)

Anonymous poster hash: 061fb...01d

Skrevet

Ja, det har hendt et par ganger når jeg brukte månedslinser. Skiftet til dagslinser og synes det er mye bedre, og så gjør det ikke all verden om en blir ødelagt.

Anonymous poster hash: 1c0af...bf6
Skrevet

hvordan er dagslinser ifht mnds linser mtp kvalitet og pris?

Skrevet

jeg har aldri hatt månedslinser, men har alltid vært fornøyd med dagslinsene mine:)

Skrevet

Hvis du skal bruke mest briller og linser kun av og til, så bør du ha dagslinser og ikke månedslinser. Det er noen styrker hvor man ikke kan få dagslinser, men ettersom optikeren hadde linser du fikk med en gang i går, så regner jeg ikke med at du har styrker hvor det ikke er mulig. Ring optikeren din i morgen og si at linsen har blitt ødelagt og du trenger en ny og at du vurderer dagslinser i stedet for. Da bør du få andre linser du kan bruke frem til du skal på etterkontroll av linsene.

Anonymous poster hash: 03eee...225
Skrevet

Nei, visste ikke at det gikk an engang :) Det hender at mine dagslinser er vonde selv om de er på rett vei. Akkurat som om det er en skarp kant eller noe. Dessuten har det skjedd flere ganger at det ligger to i en pakke som er sammenklistret, så da har jeg tatt på to linser på en gang på øyet. Merker fort at noe er galt med to linser på da, hehe.

Anonymous poster hash: 1b098...d7c

Skrevet

Veldig skjeldent linsene revner. Har brukt linser i nesten 20 år. Bruker night and day linser nå, og kan anbefale de på det sterkeste!! Det er som å ikke ha linser. Du sover med de også, og bytter de kun 1 gang i mnd når du får nye i posten. Da tar du av gamle før du legger deg, og Tar på nye morgenen etter. Fantastiske greier!

Betaler 230kr i mnd, tror jeg.

Skrevet

Veldig skjeldent linsene revner. Har brukt linser i nesten 20 år. Bruker night and day linser nå, og kan anbefale de på det sterkeste!! Det er som å ikke ha linser. Du sover med de også, og bytter de kun 1 gang i mnd når du får nye i posten. Da tar du av gamle før du legger deg, og Tar på nye morgenen etter. Fantastiske greier!

Og du får garantert problemer med øynene før eller siden... Etter man begynte å sove med linser har det dukket opp problemer igjen som var vanlig da man brukte linsene i 6-12 mnd som forsvant helt da man brukte månedslinser kun på dagtid.

Skrevet

Og du får garantert problemer med øynene før eller siden... Etter man begynte å sove med linser har det dukket opp problemer igjen som var vanlig da man brukte linsene i 6-12 mnd som forsvant helt da man brukte månedslinser kun på dagtid.

Jeg har brukt disse i hvertfall i 10 år. Går til kontroll 1 gang i året og får hver gang beskjed om at de ikke kan se at jeg bruker linser engang. Så lenge det fungerer så bra for meg, kommer jeg til å fortsette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...