Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Har nettop funnet ut at jeg er gravid, men jeg har lagt på meg i forkant, så mye at BMI er 25,8, og jeg regnes som overvektig. Jeg kommer vel til å legge på meg litt i løpet av svangerskapet, men det kan da ikke være nødvendig å legge på seg mye... har da nok å ta av allerede synes jeg! Synes dette er litt skummelt, håper ikke at dette blir et problem. Noen som arfaring med dette? Anonymous poster hash: e8f8e...91c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Jeg hadde bmi på 36 da jeg ble gravid begge ganger. Ikke optimalt, men gikk heldigvis bra. Anonymous poster hash: a9db8...8d9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Eeeeh.. ingen fare snuppa.. Ta det med ro. Spis normalt. Hold deg i aktivitet. Ingen fare!! Anonymous poster hash: cdd31...d0a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Du er akkurat over ideel BMI, det er ingen fare! Anonymous poster hash: e0a87...b6b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Eeeeh.. ingen fare snuppa.. Ta det med ro. Spis normalt. Hold deg i aktivitet. Ingen fare!! Anonymous poster hash: cdd31...d0a Ja, det er vel lurt å være litt mer aktiv, for helsa og formen i hvertfall. Men off, jeg er så lat og sliten for tiden. Skal prøve å spise normalt og sundt, spiser ganske sundt fra før, men har klart å spise altfor MYE i høst. Takk for det, lett å bli bekymra! Anonymous poster hash: e8f8e...91c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Hadde du hatt en bmi på 36 ville jeg tenkt at jeg kanskje kunne bidratt med noen flere.gode råd.. Tror du bare du skal spise normalt, sunt. Huske å drikke vann. Ta folsyre. Hold deg aktiv. Ellers ville jeg tatt det helt med ro. Bare ikke gå i den fella at du tenker at du skal spise for to. Anonymous poster hash: a785b...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå