Gå til innhold

Flere enn meg som syns "sitte på gulvet å passe på" tiden med barn er gørr kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat kommet over den alderen hvor alt skal prøves ut, klatres på og puttes i munnen. Hun går selv stødig nå og hører når vi sier nei. Har ei tilbpå 4 og tiden er bedre jo eldre de blir. Tiden hvor man sitter på gulvet og passer på at en ustødig liten en ikke skal konstant slå seg når h*n skal prøve ut alt

Anonymous poster hash: 08725...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei :)

Anonymous poster hash: 13cba...f3b
Skrevet

Nei det syns jeg ikke. Elsker den tiden :-)

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 83b54...735
Skrevet

Dritkjedelig.

Nå er hun heldigvis 8 år og vi kan nesten gjøre alt sammen. Vi liker mye av den samme musikken, sykle, gå tur, spille kort/brettspill, tegne/lage ting, spille tv-spill, ake, stå på ski, bowling, se filmer begge synes er morsomme.

Osv osv.

Baby/småbarnstiden appelerer ikke til alle og noen må pines igjennom den.

Anonymous poster hash: 3c06a...39e

Skrevet

Har aldri sittet på gulvet for å passe på jeg. Enten er vi på gulvet og leker, eller så klarer de seg stort sett selv. Litt knall og fall blir det jo, men med et lite "opp igjen!" så går det som regel greit ;)

Anonymous poster hash: 94000...11a
Skrevet

Ja, jeg synes det kan bli litt kjedelig. 8 mnd og i kamikazemodus. Uansett hvor godt jeg passer på, så er det umulig å forutse alle de farlige manøvrene. Sitter jeg rett bak ham og holder rundt ham, kan du banne på at han slår panna i bordet foran seg. Det å gå på do eller å gå og hente seg noe, er forbundet med spenning og engstelse.

Men gøy å se på framskrittene, da, ting skjer så utrolig fort, de lærer nye ting fra dag til dag. Og plutselig er permisjonen slutt, for aldri å komme tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...