Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Ønsker meg nytt tv til jul, men vil ikke betale lisens og har skjønt at når man kjøper nytt tv så må man nettopp betale den dritten av lisenspenger til Nrk. Kan jeg ikke bare si det er en julepresang? Anonymous poster hash: 38343...032
☆☆☆ Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Du må oppgi namn, ja. Og sjølv om du ikkje kjøper til deg sjølv kan det hende lisenskontrollørane vil ta seg eit besøk for å sjekke om du er ei ærlig sjel som snakka sant om julegåve..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Kjøp i Sverige Anonymous poster hash: 1b725...29f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Ønsker meg nytt tv til jul, men vil ikke betale lisens og har skjønt at når man kjøper nytt tv så må man nettopp betale den dritten av lisenspenger til Nrk. Kan jeg ikke bare si det er en julepresang? Anonymous poster hash: 38343...032 Få noen andre til å kjøpe det; far, mor, søsken eller en venn som allerede betaler lisens;-) Anonymous poster hash: e6498...57a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Eventuelt, vent til romjulen og følg med på finn.no. Du er ikke den eneste som ønsker deg ny tv til jul og mange kvitter seg med sin 1 år "gamle" tv til en billig penge. Jeg har en 50" jeg betalte 500 kroner for på finn.no. Anonymous poster hash: d6736...569
Edelweis Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Jeg setter alltid slikt på pappa. Men endte opp med å måtte betale lisens likevel i fjor. Jaja.. mange år uten da. Den er jo litt dritt mener jeg, men når andre må betale er det vel rett og rimelig at alle som har tv må betale
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Ønsker meg nytt tv til jul, men vil ikke betale lisens og har skjønt at når man kjøper nytt tv så må man nettopp betale den dritten av lisenspenger til Nrk. Kan jeg ikke bare si det er en julepresang? Anonymous poster hash: 38343...032 Hvorfor skal du slippe å betale når vi andre må? Hva gir deg liksom rett til å velge bort en avgift som alle må betale? Snyter du på skatten, sniker på trikken, stjeler i butikken? Anonymous poster hash: 20d91...035
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Du blir tatt en dag... Jævla snylter, skjønner ikke at folk gidder.... Anonymous poster hash: 3af79...edc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Er du virkelig så gjerrig at du ikke bare sluntrer unna men faktisk gjør en innsats for å få det til? Snyltere er så sjarmerende. Anonymous poster hash: 332ed...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå