Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Var invitert på middag hos et vennepar i dag, maten var himmelsk god og da jeg skulle forsyne meg 2.gang så så mannen min på meg og spurte meg om jeg ikke var mett og at en bilring kom fortere på enn av! Ble kjempelei meg og stemningen rundt middagsbordet ble veldig stille og annerledes. Har kjeftet opp mannen min og nå er han ute, aner ikke hvor da han ikke tar mobilen. Er heller ikke overvektig, veier 62 kilo og er 167 høy så synes ikke det gjorde noe at jeg forskynte meg 2 ganger. Anonymous poster hash: 37fdc...9bc
Appelsinpiken Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hadde eksplodert! Ikke greit å si i det hele tatt, og iallefall ikke i pågår av andre! Hvor har han lært folkeskikk?? Kjente jeg ble provosert her.
Suretær Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Herregud for en primitiv fyr. Hadde spist to ekstra porsjoner bare for å provosere litt tror jeg
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Drittsekk. Psykopatiske trekk. En form for hersketeknikk. Trykke deg ned og spiller på usikkerhet på egen kropp. Sier ikke du er usikker men lett å bli det. Han fortjener å være litt ute i kulda nå. Anonymous poster hash: 324d8...150
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg hadde klikka der og da, jeg!! Ja, jeg syns han var umåtelig frekk!!
Gjest Morn du Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Fysj, ville blitt rimelig sint på mannen da ja. Det er faktisk ikke noe han har noe med. Din kropp, ditt valg, uansett om du er stor eller liten.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Ja det var jo en støttende og oppløftende mann... Foreslår at du låser døra og lar han stå ute i kulda en stund når han kommer hjem, og gi beskjed at det er nødvendig at han fryser av seg litt kalorier da han står i fare for å pådra seg bilringer... Anonymous poster hash: baf1d...e11
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Hvis dette ikke er et engangstilfelle og at mannen legger seg langflat fordi det var et forsøk på en spøk som gikk helt galt.... .da ville jeg vurdert hva jeg egentlig ønsket videre med en slik mann. Engangstilfelle og tabber kan alle gjøre. Men har han en tendens til å komme med slike totalt upassende kommentarer så er jeg enig med hun som skriver at det er hersketeknikk fra mannens side. Og en herskesyk mann har man det bedre uten. Mannen bør være våt på legger, knær og hender av å ha krøpet hele veien hjem for å be deg om unnskyldning.... Anonymous poster hash: 0bced...a6f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 For en sympatisk mann... Håper virkelig du ikke lar han holde på sånn uten at du reagerer. Og bra du er klar over at du ikke er stor, jeg hadde vært veldig fornøyd med å veie 62 kg:) Anonymous poster hash: e5695...7be
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Jeg ville kakket han han i hauet med bestikket, og lurt på om hjernen hans var så tom som den virket. Anonymous poster hash: b5b16...4ce
Gjest Bjørketreet Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Huff, grusomt sagt Bare det at du går inn her og lurer på om det var frekt, sier kanskje litt om hvordan han ellers behandler deg? Altså om han har klart å manipulere deg til å tro at slike ting er greit å si... Men jeg håper jo ikke det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Oiiii, høres ut som han ikke er fornøyd i dette forholdet... Uansett, drittsekk!! Anonymous poster hash: 20099...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Hvis det var et engangstilfelle var det kanskje en form for dårlig humor. Kanskje han mente det som en slags spøk. Jeg er slank så jeg hadde bare himlet med øynene og forsynt meg videre. Men er dette noe han kommenterer støtt og stadig og kommer med ufine bemerkninger så hadde jeg nok blitt irritert og spurt hva i helvete som plager han! Anonymous poster hash: a03d1...47c
ærlig talt Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Ikke bare frekt! Hvor var hans sosiale antenner? Sånt sier man ikke!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Han har dessverre vært litt slik i det siste, kom i klameri med en nabo pga noe med en snøfres og heldigvis har han ryddet opp i forholdet med naboen, men lurer jo på hvorfor hans sier slike ting. Ble jo åpenbart veldig lei meg og for en uke siden så mente han at jeg måtte stusse høna, han har aldri kommentert om jeg barberer meg nedentil så skjønner ikke hvorfor han gjør det nå? Anonymous poster hash: 37fdc...9bc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #16 Skrevet 8. desember 2013 Hvis det ikke er noe han pleier å klage på tror jeg du gjør litt vell mye ut av det. Han har jo rett. Billigere kommer som oftest fortere på enn av, men da ville jeg heller trodd det var en spøkefullt måte å fremheve at maten var fantastisk god på. Anonymous poster hash: 4379a...b11
*Miss Marple* Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 Trøst deg med at det er han som sitter igjen som idioten.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #18 Skrevet 8. desember 2013 Hvor lenge har dere vært sammen? Var skikkelig dustete av han og si det, hadde klikka i vinkler om det kom fra min mann, kg ute blandt folk i tillegg Anonymous poster hash: ed481...8a9
Musemorbr / Skrevet 8. desember 2013 #19 Skrevet 8. desember 2013 Jeg hadde blitt fryktelig flau. Av ham, ikke meg selv. Høyde og vekt er jo helt ideell, så om det ikke var en feilslått spøk må han ha noen merkelige problemer med synet.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #20 Skrevet 8. desember 2013 Hvis det ikke er noe han pleier å klage på tror jeg du gjør litt vell mye ut av det. Han har jo rett. Billigere kommer som oftest fortere på enn av, men da ville jeg heller trodd det var en spøkefullt måte å fremheve at maten var fantastisk god på. Anonymous poster hash: 4379a...b11 Haha, morsom du!! Jeg digger menn som gjør narr av meg mens mine venner hører på. Anonymous poster hash: fc3e9...544
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #21 Skrevet 8. desember 2013 Var vertene også normalvektige? Forsynte de seg to ganger? Anonymous poster hash: 14937...700
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #22 Skrevet 8. desember 2013 Om du så hadde veid 150 kilo hadde dette vært helt feil å si!! Og snakk om å sette vertskapet i forlegenhet. Må mangle alle sosiale antenner han der... Anonymous poster hash: bc191...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå