Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Tenkte kanskje bestille meg noen sånne til å ha etter fødselen, noen som vet om de er gode? Og hvordan er de i str? Finner de ikke i butikk her så må bestille på nett. Anonymous poster hash: 0e1a0...de6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Jeg bruker de i str XL og jeg er ikke smellfeit, men har litt store lårmuskler bl.annet pga trening. Jeg liker for øvrig ikke at de er kjempestramme så derfor er alle mine litt løse om du skjønner. Kunne nok fint brukt L så hadde de satt bedre på. Anonymous poster hash: 97ccf...e70
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Jeg bruker de i str XL og jeg er ikke smellfeit, men har litt store lårmuskler bl.annet pga trening. Jeg liker for øvrig ikke at de er kjempestramme så derfor er alle mine litt løse om du skjønner. Kunne nok fint brukt L så hadde de satt bedre på. Anonymous poster hash: 97ccf...e70 Men bruker du samme str i de som du bruker i andre merker? Er de normale/store/små i forhold. Anonymous poster hash: 0e1a0...de6
Gjest Gullguttene Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg syns Bjørn borg generelt er små i størrelsen. Jeg har ikke akkurat den hipsteren du snakker om. Men har boksere og litt annet forskjellig. Bruker vanligvis S, men har M i BB. Kunne sikkert også hatt L uten at det ble for stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå