Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Noen her som har spark fra Clas Ohlson? Tenkte å kjøpe spark til ungene til jul. Hadde egentlig sett på Espegard spark, men de koster jo 1349 kr for barnemodellen. I dag kom jeg over spark fra Clas Ohlson på nettet og denne koster jo bare 598:-) Men er den bra og holdbar? Eller burde jeg koste på de fra et kjent merke? Om jeg kjøper den billige kan de jo få noe annet i tillegg:-) Er jo ikke halve prisen engang. Har ingen Clas Ohlson i nærheten av meg så får ikke sett den i virkeligheten, men de hadde gratis frakt om man handlet for over 1234 kr og jeg skal eventuelt ha tre stykker. Anonymous poster hash: 901e5...9d7
klg,2 boys now:) Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Oi det var billig😊takk for tipset👍det må jeg sjekke ut.beklager vet ikke noe kvaliteten
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Ingen som har prøvd den? Anonymous poster hash: 901e5...9d7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Dytt, dytt Anonymous poster hash: 901e5...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå