Gå til innhold

Ungtpar prøver å få barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg og forloveden min har prøvd i en periode nå på å bli gravid, første gangen vi prøvde gikk det å jeg spontanabortert, nå 3 måneder etterpå har jeg fått en svak positiv graviditetstest? Hvor store sjanser er det for at jeg spontanaborterer nå denne gangen?

Anonymous poster hash: 2e343...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge hadde det gått når du spontanaborterte? Er ikke noe større sjanse en vanlig for at du gjør det igjen tror jeg :)

Anonymous poster hash: e3dd7...454

Skrevet

Hvor lenge hadde det gått når du spontanaborterte? Er ikke noe større sjanse en vanlig for at du gjør det igjen tror jeg :)

Nå jeg mistet hadde jeg gått 5 uker, å nå er det vell 3 måneder siden jeg mistet. Om jeg mister denne gangen også tror jeg nok jeg gir opp, både jeg og kjæresten er kjempe redd for en ny spontanabort.

Skrevet

Ikke vær redd for det! Det ordner seg, og tror sannsynligheten er enda mindre for en nu sa nå! Hvor langt var du på vei da du spontanaborterte?

Skrevet

Var mellom 5-6 uker på veg, viss jeg skal være presis :-)

Skrevet

Okei, nei jeg tror dere kan slappe helt av! Lykke til:)

Skrevet

Av en eller annen grunn greier jeg ikke å slappe av siden jeg er sykt redd for at det skal skje igjen, har nettopp funnet ut at jeg er det, skulle ha fått mensen i går, mensen min er alltid presis så bruker alltid å få den akkurat den dagen å datoen den skal komme på. 

Skrevet

Så spennende, da! Krysser fingrene for at du er gravid :D

Skrevet

Prøver å legge ut bilder i albumet mitt men var vanskeligere enn jeg trodde noen som kan hjelpe meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...