Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Var ute i går sammen med noen venninner. Det kom noen menn og satte seg sammen med oss. Vi er rundt 30, mennene rundt 45. Han ene visste jeg hvem var, fordi han ikke bor så langt fra meg. Så når vi skulle gå hjem tok vi følge. Etter et lite stykke tok han hånden min og vi leide som den mest naturlige sak. Han strøk mg også over ryggen og såvidt over rumpa. Jeg lot det skje (og likte det). Vi kom først til mitt hus, han ga meg en klem, så godt natt og gikk videre. Vi er begge gift. Håper ingen så oss!! Anonymous poster hash: a9c07...4e6
me_87 Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Å DET gir deg fyllaangst?? Du har ikke opplevd mye i fylla du
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Flaut, men ingen skandale. Dere lå jo ikke med hverandre:) Mulig du bare syntes det var koselig. På fest en gang leide jeg hånden til en annen jente. Småpinlig, men samtidig litt søtt. Anonymous poster hash: 4421d...d6f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Har fyllenerver jeg og. Blei så sur i går. Sjalu. Huff helt uten grunn. Åh jg har så dårlig samvittighet og er så flau. Huff. Om en bare kunne ta det med ro.. Anonymous poster hash: 73ef0...a97
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Har fyllenerver jeg og. Blei så sur i går. Sjalu. Huff helt uten grunn. Åh jg har så dårlig samvittighet og er så flau. Huff. Om en bare kunne ta det med ro.. Anonymous poster hash: 73ef0...a97 Haha som å høre meg i går.Sliter med den følelsen selv her jeg ditter. Faen asså :-/ Anonymous poster hash: d59ce...833
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Det er da ingenting. Da kan du prøve å sette deg i min situasjon. Gift med tre små barn. Ute på byen (noe som skjer sjelden), ble full (også sjelden). Og satt og klina med en kar en hel kveld. Helt åpenlyst og på flere forskjellige utesteder!!! Tenk deg den følelsen dagen etter. Og vite at du må fortelle det til mannen, barna må bare i seng først. DET var en dag full av angst det...! Anonymous poster hash: f2829...9fe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Flaut, men ingen skandale. Dere lå jo ikke med hverandre:) Mulig du bare syntes det var koselig. På fest en gang leide jeg hånden til en annen jente. Småpinlig, men samtidig litt søtt. Anonymous poster hash: 4421d...d6f Småpinlig at du LEIDE en annen jente? Jeez, da skulle du sett meg på whiskeyfylla. Anonymous poster hash: 8d08c...2dc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Flaut, men ingen skandale. Dere lå jo ikke med hverandre:) Mulig du bare syntes det var koselig. På fest en gang leide jeg hånden til en annen jente. Småpinlig, men samtidig litt søtt. Anonymous poster hash: 4421d...d6f Småpinlig at du LEIDE en annen jente? Jeez, da skulle du sett meg på whiskeyfylla. Anonymous poster hash: 8d08c...2dc Jeg tenkte det samme, haha! Anonymous poster hash: cfb1a...0fd
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Åhhh, jeg har også fylleangst i dag. Jeg råklinte med en fyr og datt inne på uteplassen. Er singel, men jeg skammer meg sånn! Husker ikke alt engang.... Huff.... Anonymous poster hash: a880e...c81
Mrs Smith Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Flaut, men ingen skandale. Dere lå jo ikke med hverandre:) Mulig du bare syntes det var koselig. På fest en gang leide jeg hånden til en annen jente. Småpinlig, men samtidig litt søtt. Anonymous poster hash: 4421d...d6f Småpinlig at du LEIDE en annen jente? Jeez, da skulle du sett meg på whiskeyfylla. Anonymous poster hash: 8d08c...2dc Og meg på cognacfylla 😳😁
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Litt flaut, men hallo??! Ikke tenk på det. Anonymous poster hash: 5f2e0...4eb
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Overrasket over svarene jeg har fått. De fleste he rinne pleier jo å skrike over seg ved første tegn på uanstendig oppførsel. Hadde dere likt at mannen deres gikk hånd i hånd med en annen kvinne hjem? JEg hadde ikke likt det, og skjemmes Hi Anonymous poster hash: a9c07...4e6
Gjest Julia1984 Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Overrasket over svarene jeg har fått. De fleste he rinne pleier jo å skrike over seg ved første tegn på uanstendig oppførsel. Hadde dere likt at mannen deres gikk hånd i hånd med en annen kvinne hjem? JEg hadde ikke likt det, og skjemmes Hi Anonymous poster hash: a9c07...4e6 Sier kanskje mer om deg enn oss når du forventet lynsjestemning og at du selv hadde reagert sånn!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #16 Skrevet 8. desember 2013 Det hadde jeg ikke fått sånn veldig angst av. En vanlig fylleflørt som kan føles litt flaut... men lite dramatisk vil jeg si. Anonymous poster hash: 48c4f...44a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 Første fylla hvor jeg traff søsknene og søskenbarna til kjæresten min ble jeg dritings... Beit av alle knappene på skjorten til den ene fetteren til kjæresten min, husker det så vidt selv.... Still haunts me..! Anonymous poster hash: 22fe3...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå