Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Baby er 1 måned gammel og vi slet med ammingen de første 2 ukene. Etter det begynte det å fungere godt, men nå har jeg i over en uke hatt konstant sviende/brennende smerte i brystvortene, ikke bare når jeg ammer. Har ringt gjentatte ganger til lege og helsestasjon, men syns ikke det er noe hjelp å få. Legen lurte på om det kunne være sopp så jeg har smurt meg med krem i 5 dager, INGEN bedring..(baby hadde ikke sopp i munnen heller) Nå er jeg så nær ved å gi opp hele ammingen, da dette er et smertehelvete uten like. Noen med lignende erfaringer som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: b2d12...aff
Fruen i huset Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Kan det være at du har feil ammestilling? Baby skal ikke dra brystvorta nedover..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Ammehjelpen? Anonymous poster hash: e4b95...720
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Hva med å pumpe i et døgn for å se om det hjelper? Evt, smør brystene ofte, kjøp ammepute og pass på å ha baby godt inn til deg og at h*n har rett sugeteknikk. Vær obs på hvordan du selv sitter slik at babyen ikke blir liggende å "dra/henge" ii vorta når han spiser. Kommer melken med en gang han tar tak.? Anonymous poster hash: 2d821...98a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Uff, kjenner meg igjen. Men ring ammehjelpen, de er proffe på dette! Gjorde det selv, og nå er alt i orden. Anonymous poster hash: 86993...f05
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Er du flink til å lufttørke mellom hver amming? Jeg smurte aldri med noe. Lufttørking gjorde susen for meg, men det er noen kjedelige minutter med lufting. Anonymous poster hash: 99de2...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå