Gå til innhold

Fotografbilde som julegave...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forst. 18 x 24, uten ramme (bilde av barna) er dette en grei gave til min søster og hennes mann(faddere) eller må vi kjøpe noe annet i tillegg? Barna deres får selvfølgelig en pakke hver..... De er ganske nøkterne selv.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 4a940...ad9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk bilde av vår niese et år, kjempefin gave som vi satt pris på :)

Anonymous poster hash: 367e0...172
Skrevet

Jeg hater å få bilder av andres barn. For det første har vi ingen bilder fremme, så jeg hadde bare fylt en albumside med et altfor stort bilde. Synes ofte det er en litt rar gave å gi, men det er jo mange som liker å ha bilder fremme.

Anonymous poster hash: 61a6e...7fd

Skrevet

Ville ikke likt det, følt det som et press, å henge det fremme. Uten ramme i tillegg??

Anonymous poster hash: 214e3...325

Skrevet

Må jo se an på de som mottar gaven. Men ville synes det var koselig, selvom vi ikke har mange bilder fremme. Nå er ikke vi sånn at vi innreder på en veldig bestemt måte heller, men et must er svart ramme, slik at det matcher resten av stua

Anonymous poster hash: 367e0...172
Skrevet

Tanken er koselig, fikk av min søster til jul før jeg fikk min egen unge. Så hadde jeg fått det nå, hadde det ikke blitt hengt opp, har bare bilde av vårt barn på veggen....

Anonymous poster hash: 801d7...de3

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for det, syns det er en super gave :)

Skrevet

Skjønner hva dere mener #3 og #4. Men dette er snakk om nær slekt, og vi har selv fått tilsvarende av dem tidligere. Det jeg lurte på er om det er lite/smålig.....

Anonymous poster hash: 4a940...ad9

Skrevet

Med ramme i såfall :-) fin gave det vel.

Skrevet

Ville gitt med ramme. Det trenger ikke koste mye, ellers et godt forslag.

Skrevet

Jeg hadde selv satt pris på å få alle bilder uten ramme. Da velger jeg selv om jeg vil ha bildet på veggen eller i en album :-)

Har bildet ramme føler man press om at bildet må på veggen.

Legg ved en pakke twist heller enn en ramme :-)

Anonymous poster hash: 555b8...a16

Skrevet

I år skal jeg og samboer gi bilde m/ramme til hele familien.

Bildene er dyre nok som de er, selv om noen synes det virker billig ut å gi bildegalleri.

Men vi er rimelig sikre på det blir å falle i smak:)

Det er jo tross al bilde av det første barnebarnet, og tanteungen.

Anonymous poster hash: c875d...537

Skrevet

Fin nok gave,og dyr nok også!! Her hos fotografen koster forstørrelsen 500kr per bilde!! Så MER enn bra nok!!

Anonymous poster hash: f4630...3d4
Skrevet

Så lenge det er nær slekt som du jo skriver så er det en fin gave:)

Anonymous poster hash: 2a120...f29

Skrevet

Fin gave! Jeg ville gitt uten ramme, om ikke du vet at de har en egen vegg der de har sånne bilder og du vet akkurat hva slags rammer de liker. Jeg foretrekker absolutt å velge ramme selv på bilder jeg skal ha på veggen.

Skrevet

Jeg girl til besteforeldre og oldeforeldre for jeg vet at de liker å ha bilder av barna på veggen.

Hadde ikke gitt til tanter og onkler og andre om jeg ikke visste at de ønsket å ha bilde av barna mine på veggen.

Husker at jeg når jeg var yngre og ikke hadde barn selv fikk bilder av fadderbarn i gave og følte på tvangen å henge det opp og la det henge i en periode. Flotte bilder for all del men hadde ikke så innmari stort ønske om å ha store bilder av barna til min søster hengende på veggen.

Derfor gir jeg ikke slike gaver selv der hvor jeg  som sagt ikke vet at det blir satt veldig stor pris på og muligens etterspurt på forhånd.

Anonymous poster hash: 6d6d4...575
Skrevet

Vi gir bilder av barna selv i år (den eldste er 3 år og vi har aldri gitt bort som mye som ett eneste bilde før), men vi gir da med en (billig) nøytral svart ramme. Store bilder til besteforeldre og små (13x19) til øvrig slekt.

Vet at alle disse har bilder stående fremme/hengt på veggen og håper da at de fleste blir fornøyd.

Synes det er en bra gave jeg, så fremt det ikke blir gitt et nytt bilde hvert år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...