Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hihi Anonymous poster hash: d6ca5...a76
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Nei, ikke foreløpig. Men har lyst til å prøve når jeg får skaffet meg ny Smartphone . Har du prøvd HI? Hva er din erfaring? Anonymous poster hash: 34243...9ce
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Har det!! Utrolig lite seriøst. Så mange gifte eller samboende folk der. Sier åpenlyst at de har kjæreste men er åpen for å gjøre noe gøy Anonymous poster hash: f5f94...4ff
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Har det!! Utrolig lite seriøst. Så mange gifte eller samboende folk der. Sier åpenlyst at de har kjæreste men er åpen for å gjøre noe gøy Anonymous poster hash: f5f94...4ff Jøss... Er de ikke redde for å bli oppdaget av naboen eller andre? Man er jo ikke der for å skaffe seg nye "venner", mener jeg.... Man skjønner jo at de enten er ute etter en date eller sex. Anonymous poster hash: 34243...9ce
mamma_bergen Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har prøvd, sett mange kjente og syns det bare er morsomt Men særlig seriøst tror jeg ikke det er, om man ikke er heldig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå