Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Vi er ferdige med julegavene, og ingen får dyrere gaver enn 335 kr av oss i år. Bortsett fra våre egne barn. De får for rundt 1000 kr hver. Men ingen tanter, onkler, søskenbarn eller besteforeldre får gaver for mer enn ca 300 kr. Det kjennes fantastisk, og alle får noe de ønsker seg Anonymous poster hash: c5648...edb
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Jeg syns det er mye jeg Vi kjøpte til 40 personer i fjor, og måtte legge oss på 200 og under. I år har vi sagt fra til venninner, kompiser, tanter og søsken at vi kutter julegavekjøp og heller finner på noe på nyåret.. For eksempel skal vi venninnene på spatur i januar. Jeg syns det er galskap å kjøpe til så mange som vi gjorde i fjor. Endte opp med 10.000 i gaveutgifter ( med gavene til barna) og problemer i januar med alt som kommer av regninger. Vi setter vanligvis av 1000 kroner mnd til gaver slik at vi har mye i reserve til julen , men i år gikk hele potten til uventet bilhavari Anonymous poster hash: a6330...e82
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jeg syns det er mye jeg Vi kjøpte til 40 personer i fjor, og måtte legge oss på 200 og under. I år har vi sagt fra til venninner, kompiser, tanter og søsken at vi kutter julegavekjøp og heller finner på noe på nyåret.. For eksempel skal vi venninnene på spatur i januar. Jeg syns det er galskap å kjøpe til så mange som vi gjorde i fjor. Endte opp med 10.000 i gaveutgifter ( med gavene til barna) og problemer i januar med alt som kommer av regninger. Vi setter vanligvis av 1000 kroner mnd til gaver slik at vi har mye i reserve til julen , men i år gikk hele potten til uventet bilhavari Anonymous poster hash: a6330...e82 Vi har brukt totalt 4500 kr på julegavene, og det er inkludert egne barn. Det synes jeg er bra Beklager at jeg måtte skryte litt. Det skal ikke gjenta seg. Anonymous poster hash: c5648...edb
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Vi har også kuttet alle voksengaver og gaver til de større barn i familien bortsett fra til hverandre og til foreldre og besteforeldre. Sønnen vår får for rundt 1000, men om vi ikke finner ting han kan bruke sparer vi hellere noe og kjøper når han trenger. Foreløpig er det ski som er handlet inn. Sambo får alltid en stor gave siden jeg bor gratis (er student), i år for ca 3000. Dette er ting han ellers hadde måttet kjøpe selv, men som han ikke tar seg råd til fordi vi bare har en inntekt. Foreldre og søskenbarn får for ca 200 hver. Besteforeldre får hjemmelagede gaver i form av syltetøy, konfekt og slikt. Anonymous poster hash: 6ff35...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå