Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Har invitert, tenkte å lage noe jeg vet vi kan lage da vi blir 12 stk... Passer det å lage indrefilet av okse, fløtegratinerte poteter, wokede grønnsaker med rødvinssaus...? Lett å lage til mange Eller blir det for tungt? Svigermor har alltid svinestek, det vil ikke jeg lage Anonymous poster hash: 55f7a...206
Tante Gustava Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Høres deilig ut! Ellers er pinnekjøtt også enkelt å lage til mange, hvis dere vil ha noe julemat og ikke bruker å ha det på julaften
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Det høres helt fantastisk ut Anonymous poster hash: 56d35...a7e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Hørtes veldig godt ut Anonymous poster hash: 43598...9a5
☆☆☆ Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Høres godt ut Sjølv er eg vand med fisk andre juledag, og ville gått for klippfisk med bacon, potet- og selleristappe og salat. Evt lutefisk.
frk Nilsen Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Oksefilet er kjempegodt! men ville kanskje lagd noen andre poteter enn fløtegratinerte, det synes jeg er alt for heavy. Jeg pleier å ha ovnsbakte potetbåter med rosmarin til indrefilet, ikke like tungt og passer godt til kjøttet og sausen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Tror jeg hadde gått for pinnekjøtt eller ribbe den dagen, alt ettersom hva vi har spist på julaften. Altså ribbe på julaften så pinnekjøtt 2. juledag
Siamese Hellhound Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Vi har ofte ovnsbakt ørret 2. juledag. Deilig etter flere omganger med tung julemat. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå