Gå til innhold

Mine store I-landsproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke klar over det en gang, men jeg blir tydeligvis grovt snytt av alle rundt meg.

Ikke har jeg fått pakkekalender enda jeg har gitt til min mann

Ikke får jeg mange dyre flotte gaver selv om jeg gir det bort. Jeg tror til og med noen har droppet å kjøpe gave til meg i år

Dessuten får jeg ikke klage til venninnen min 24/7 fordi hun syns det er slitsomt

Jeg må betale all julematen selv og må faktisk holde ut med familien min.

Jeg visste ikke at det sto så ille til med meg, men dere har virkelig belyst hvilke store utfordringer jeg står ovenfor.

Tror kanskje jeg blir nødt til å låse meg inn på et kott med pakkekalenderen til mannen, gavene jeg skal gi, en dukke å prate med og all maten slik at jeg får slutt på all urettferdighet og grådighet. Fysj, bare tanken på å glede seg over å måtte feire jul med andre skremmer meg.

Anonymous poster hash: 99bec...f86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klar over det engang. (autocorrect) sukk, nok et problem

Anonymous poster hash: 99bec...f86

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: b0026...61e

Skrevet

Jepp, velkommen til LIVET...hard og brutalt :P

Anonymous poster hash: 76592...cb2
Skrevet

Det høres akkurat ut som meg, vet godt hva du sliter med. I fjor så kjøpte vi dyre gaver til nieser og nevøer, mens det våre barn fikk tilbake kanskje bare var gaver for halve prisen. Ikke nok med det, men føler at min bror som ber familien på middag forventer at vi enten skal hjelpe til eller be de ved neste anledning, og det selvom jeg har kjøpt dyre gaver. Noen som ikke setter pris på det de får sier å bare jeg. 

Lykke til med å holde ut jula :) 

Anonymous poster hash: ea50b...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...