MissZanta Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Å jeg døøøøør På tirsdag som var sa samboer at han nå var klar for giftemål og ekteskap. Han sendte meg et sånn skjema en må fylle. Sa at da måtte han gjøre det ordentlig, altså fri. Da svarte han at det ville han gjøre face to face og ikke på facebook (der vi snakka sammen). Nå er lørdag over og jeg venter utålmodig Snakket med han på fredag (går) og han sa at han ville finne riktig tidspunkt uten barn, men vi har jo alltid barna uansett. Sa at for meg var det ikke så viktig med alene tid og hverdagen var en fin ting uansett. Så nå venter jeg utålmodig på at han skal ned på kne å fri
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Åh, så spennende! Han vil nok overraske deg, så da blir det sikkert ikke helt umiddelbart Anonymous poster hash: ae846...e88
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Min samboer sa at hvis Liverpool vinner serien skal han fri... Haha.. Anonymous poster hash: 117cd...806
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Min samboer sa at hvis Liverpool vinner serien skal han fri... Haha..Anonymous poster hash: 117cd...806 Oi, da kan du risikere å vente lenge! Jeg skjønner ikke greia med frieri. To voksne mennesker i et forhold og så må man vente på at mannen skal fri. Synes giftemål er en stor og viktig greie og er derfor noe man må bli enig om i fellesskap. Anonymous poster hash: fa5f6...c16
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Sukk, jeg drømmer og om frieri. Anonymous poster hash: 42697...3e8
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Hehe, stålsett deg til en fin juleaften eller nyttårsaften kl 24 når barn sover kanskje? Anonymous poster hash: 1b6d9...047
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Min samboer sa at hvis Liverpool vinner serien skal han fri... Haha..Anonymous poster hash: 117cd...806 Oi, da kan du risikere å vente lenge!Jeg skjønner ikke greia med frieri. To voksne mennesker i et forhold og så må man vente på at mannen skal fri. Synes giftemål er en stor og viktig greie og er derfor noe man må bli enig om i fellesskap. Anonymous poster hash: fa5f6...c16 skjønner ikke greia med frieri? Fordi det er romantisk!! Tror nesten ikke på at noen ikke synes det:-)) man velger jo selv å svare ja eller nei, så det er da en felles beslutning;-) Anonymous poster hash: b90ed...843
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Min samboer sa at hvis Liverpool vinner serien skal han fri... Haha..Anonymous poster hash: 117cd...806 Oi, da kan du risikere å vente lenge!Jeg skjønner ikke greia med frieri. To voksne mennesker i et forhold og så må man vente på at mannen skal fri. Synes giftemål er en stor og viktig greie og er derfor noe man må bli enig om i fellesskap.Anonymous poster hash: fa5f6...c16 skjønner ikke greia med frieri? Fordi det er romantisk!! Tror nesten ikke på at noen ikke synes det:-)) man velger jo selv å svare ja eller nei, så det er da en felles beslutning;-) Anonymous poster hash: b90ed...843 Synes ikke det er romantisk, synes det er überkleint. Det er så mange damer som går og venter på at mannen skal fri, synes ikke det er romantisk i det hele tatt. Affiserer meg ikke så veldig at du ikke tror meg. Anonymous poster hash: fa5f6...c16
MissZanta Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2013 Vi er enige om at vi skal gifte oss <3 Han vil ikke at jeg skal fri, han er litt gammeldags der hehe Så nå går jeg rundt å venter :-D Trenger ikke middag ute, med roser og champagne men bare at han sier de magiske ordene "vil du gifte deg med meg?" Er alt jeg trenger ;-) Sommerfugler i magen og føler meg som ei nyforelsaka fjortis :-p
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Jeg går også å venter i spenning. Min samboer har vært i Afghanistan to ganger og sist han reiste sa han at vis han skulle ut igjen så skulle han fri først. Nå i august fikk han beskjed om at han skulle ut på nytt i januar. Jeg må si jeg kommer til å være spent om ham frir i løpet av de to ukene han er hjemme fra øvelse i juletiden. Jeg er fortsatt veldig forelsket etter 6 år Anonymous poster hash: cb433...bf4
Fero Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Mannen og jeg var enige om at vi skulle gifte oss, men han fikk ikke ut fingeren når det kom til frieriet. Han ville helst spørre faren min først, og det var jo romantisk og sånn.. Meeeeen jeg dauet nesten av all ventinga, så tok saken i egne hender etter kort tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå