Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Har hodepine/trykk i hodet og det er spesielt vondt hver gang jeg hoster eller anstrenger meg. Ser på nett at disse symptomene tilsier at man skal oppsøke lege. Er det noen som vet hvorfor? Jeg vet det ikke er bihuler da dette sitter i venstre tinning og trykket er i hele hodet, men blir litt bekymret samtidig som at jeg ikke vil være hysterisk her. Har tatt smertestillende, men de hjelper ikke. Noen her som kan noe om det? Anonymous poster hash: ba765...246
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Høres ut som øynene. Jeg har problemer med synet og kan få trykk, spesielt i tinning og i pannen. Men kom deg til legen du Hodepine skal alltid sjekkes. Anonymous poster hash: 86375...e0d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har tatt blodprøver og prøver i det uendelige. CT av hodet har jeg også tatt. Ingen forklaring på hva smertene kan komme av. Fysioterapaut, akupungtør og homeopat har jeg også vært til. Men når alt har vært sjekket og de finner ikke noe som tilsier at jeg skal ha slike smerter har jeg slått meg til ro og det har også legen. Har fått smertestillende som hjelper siden vanlig parasett og ibux ikke hjelper. Legen var redddet var noe i hodet mitt, hadde vært i en ulykke mange år før hodepinen kom så kunne også være noe derfra som kom i ettrtid eller i verstefall noe annet galt. Men alt var vist som det skulle der også. Anonymous poster hash: 409c9...f76
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Ok, takk for svar. Jeg ser litt dårlig og er ikke flink til å bruke briller. Men synes det er ubehagelig å ha sånn trykk i hodet og smerte når jeg hoster. Men da kan det jo faktisk være synet mitt som gjør det. Da fr jeg kanskje betille time hos øyelege og få sjekka synet igjen. Er vel drøye 10 år siden sist. hi Anonymous poster hash: ba765...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå