Stella&My+2 Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har ikke farget etterveksten siden jeg ble gravid, og er nå 4 mnd på vei. Skulle så gjerne ha følt meg litt fresh til jul,- er det i starten er bør unngå det, eller gjennom hele svangerskapet? Vurderer evt å bestille time hos Organic, men tviler på at de har ledig time før jul....
mammantil 2 Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Har altid farga hårete selv om jeg har vært gravid, så tror ikke du skal tenke så mye på det 😉
camillla Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jobba som frisør da jeg var gravid. Man puster inn alle disse gassene fra farge og permanentvæske vær dag.. + at jeg farga mitt eget hår som normalt. Det er vel ingenting som er påvist at d skal være skadelig for barnet, så jeg tror trygt du kan farge ditt hår
lykkeliten1 Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har også hørt det en gang at ikke det skulle være bra, men jeg stripet håret i begge mine svangerskap, Avhengig!!
Stella&My+2 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2013 Takk for svar! Ja da er etterlengtet frisørtime bestilt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå