*Enlitentil* Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 i naturlig syklus? Jeg synes de fleste bruker progesteron ved naturlig syklus, men jeg skal ikke det. Er det like stor sjanse for å lykkes uten som med?
Ønskersegtre:) Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Jeg bruker Crinone og Progynova ved innsett i naturlig syklus. Trodde nok det var mest vanlig, men er sikkert forskjellig. Jeg hørte ei som var i Danmark hadde fått beskjed om at de ikke brukte medisiner da det ikke var bevist at det utgjorde noen forskjell.. Så vet ikke, men en må vel bare stole på de legene en har:)
TanteTroll Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Hvis du bruker progynova har du ikke i naturlig syklus, og da skal du ha progesteronstøtte. Jeg har brukt progesteronstøtte i naturlig syklus, men når man har hatt eggløsning skal jo kroppen produsere progesteron selv. Ville stolt på legene jeg Lykke til!
Ønskersegtre:) Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Hvis du bruker progynova har du ikke i naturlig syklus, og da skal du ha progesteronstøtte. Jeg har brukt progesteronstøtte i naturlig syklus, men når man har hatt eggløsning skal jo kroppen produsere progesteron selv. Ville stolt på legene jeg Lykke til! Joda, jeg har innsett i naturlig syklus. Det var først meningen at jeg bare skulle ha Crinone (progesteron), men legen mente jeg kunne ha støttebehandlingen jeg hadde brukt ved ferskforsøket.Tror bare det er forskjellig fra lege til lege.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har også brukt Progynova etter innsett i naturlig syklus. Kroppen produserer selv sa legen, men det er en støtte! Har også brukt progesteron:) Ellers henger jeg meg på de andre her. Stol på legen din du. De vet nok hva de driver med, og det er nok en del forskjellig fra klinikk til klinikk:) Anonymous poster hash: 6933d...1d6
TanteTroll Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Hvis det er etter innsett dere bruker progynova skal jeg gi meg Der jeg hadde forsøk ble progynova gitt fra mensstart for å overstyre egen syklus. Da er det ikke i naturlig syklus.
sonja77 Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Kun brukt letrozol i tre dager og ingenting annet, ble gravid og fått ei datter. Gjør d samme nå v søskenforsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå