Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei damer! Jeg er kommet 10 uker i dag og fra siste uke har jeg hatt stor "gravid" mage. Jeg regner selvfølgelig med at det er luft, men den er hard, gravid rund og stor hele tiden, fra jeg våkner til jeg sover.. Jeg er ikke en særlig overvektig dame, kanskje 5 kg, sånn normal som vi kaller det så pent ;)
Jeg lurer bare på om dette er vanlig? De jeg viser den til blir jo nesten i sjokk når de ser den, sier at dette er jo en skikkelig gravid mage.. noen råd å hente her inne? :)

p.s. dette er min 1. graviditet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102996-uke-10-og-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her, bortsett fra at jeg er 11 uker. skikkelig bollemage, dog babyen såvidt beveger seg opp av bekkenet..

Er mitt 3. barn da, så er litt slækk i systemet fra før ;) men bekymrer meg lite, er ikke mye og få gjort. sliter med treg fordøyelse, derav mye luft (og sikkert litt ekstra fett, da sofaen har vært min venn i 6-7 uker pga kvalme og b12 mangel)

Prøver spise riktig og bevege meg så mye jeg orker

Gleder meg bare til jeg kan skylde på baby ;)

min er også blitt stor nå... i dag er faktisk første dagen magen har vært stor fra morgen til kveld. jeg er på do hver dag, så det kjennes faktisk ikke ut som det er luft heller.... noen får jo mage tidlig.... dette er også min første :) er 10+1 i dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...