Gå til innhold

ikke direkte hets av henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på dette bildet av fotballfrue.. Kunne ikke "debatten" vært vinklet mer i retning av hvorvidt det er sunt for BARNET at mor løper på tredemølla til kynnerne kommer med tretti sekunders mellomrom til uke 38?

Fins det overhodet noe forskning gjort på hvordan fostre blir påvirket av daglig intens trening over tid? ER det utelukkende positive virkninger?

Ja, jeg vet trening er BRA (sist jeg sjekket, i moderate mengder, alt med måte ;). Og jeg tror kanskje  det er grunnen til at noe av debatten rundt fotballfrue fremstår litt avsporet og rar, om du vil. Tror ikke folk FØRST OG FREMST reagerer på skrotten hennes noen dager etter fødsel, men alt annet rundt henne.

Anonymous poster hash: 6fdc0...4d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotballfruen kuttet vel ned på treningen og tok det roligere da kroppen ga henne beskjed om det?

Er enig i at det hadde vært interresant å vite hvordan fosteret reagerer, men jeg er mer nysgjerrig på hvordan fostrene blir påvirket av sol og solarium feks.

Anonymous poster hash: ee58a...f9a

Skrevet

Såvidt jeg har hørt så heter det ikke at trening er bra i moderate mengder, men at man skal ta hensyn til den formen man har. Det er ikke tiden for å legge seg i hardtrening om man har vært sofasliter før, men om man er godt trent kan man fortsette å trene til kroppen gir signal om at det er nok.

Skrevet

Klart det hadde vært interessant å vite hvordan babyen i magen reagerer på fysisk aktivitet. Men så var det dette med å forske på babyer og deres mammaer. Ikke så lett det der, blir fort uetisk. 

Anonymous poster hash: c00f4...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...