sologsommer Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Er der noe tilbehør der er "must have" og evt. Noe du har som ikke bliver brukt?
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Det eneste jeg har kjøpt utenom, er glassbollen. Og den bruker jeg nesten hver eneste gang jeg bruker maskinen. Kjempekjekt med to ulike beholdere. Så for meg er den et must have Har ikke noe mer tilleggsutstyr, og har ikke savnet noe heller.
sologsommer Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2013 Takk Skal kjøpe gave, men synes det var veldig dyrt med glassbollen til 1000 kr. så da bør den være bra
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 har en k visp med "slikkepott". bruker den istedenfor den son følger med, da drn ikke tar med seg "kantene"
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Takk Skal kjøpe gave, men synes det var veldig dyrt med glassbollen til 1000 kr. så da bør den være bra Hvis man er medlem i kundeklubben til Kitchn, får man veldig ofte tilbud om den bollen til 50%! Jeg kjøpte den da, og betalte 500,-. Jeg hadde kommet til å betale fullpris for den, for den er kjempekjekk! Men greit å dra med seg tilbud som går Hvis du bor langt unna en sånn butikk, kan den også bestilles på nett på tilbud
sologsommer Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2013 Takk igjen jeg bor nærme en Kitchen, så får ta en tur dit flere?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Juicepressa, billig, lettvint og meget bra! Anonymous poster hash: 95378...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå