Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Hun har jo alt og vil ikke ha gave sier hun. Men jeg synes så absolutt at hun skal få en liten ting! Noe som betyr litt. Tenkte feks på et hjertesmykke som det står oldemor på fra unga. Er det mulig å få tak i? Evt vanskelig å lage? Noen som har andre tips? Anonymous poster hash: a606c...4a1
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Bilder av kidsa/familien i noen koselige rammer. Bildekalender med familien...
smurfis Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Noe godt hjemmelaget. Sjokolade, pepperkaker som barna kan pynte fint ol. Bilder av barna eller kanksje du har et fint bilde av oldemor sammen med barna?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Det har vi alt gjort. Hun har fått krukke med bilde av henne med oldebarna sammen Anonymous poster hash: a606c...4a1
min<3 Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Kalender med bilder av barna. Det får min sønns oldemor. Jeg har også lagt inn bursdagene til de i den nærmeste familien. Ellers har hun fått fotobok.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Sjekk ut Epla.no, der finnes det håndlagde, personlige smykker, der du også kan få med navn. Ellers er det jo bare å gå til Gullsmed og kjøpe et smykke der, og få det gravert. Dyrere, da. Til min gamle bestemor kjøpte jeg de siste årene varme cardigans, håndkrem, tynne ullsokker, pene skjerf. Det falt i smak, det! Anonymous poster hash: 940ff...2e2
stratosku Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Fruktkurv, kalender med bilder av familien, innrammede bilder av barna eller ei digital fotoramme og USB-penn med innlagte bilder fra året deres
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Sjekk ut Epla.no, der finnes det håndlagde, personlige smykker, der du også kan få med navn. Ellers er det jo bare å gå til Gullsmed og kjøpe et smykke der, og få det gravert. Dyrere, da. Til min gamle bestemor kjøpte jeg de siste årene varme cardigans, håndkrem, tynne ullsokker, pene skjerf. Det falt i smak, det! Anonymous poster hash: 940ff...2e2 Her var det mye fint Anonymous poster hash: a606c...4a1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Vi lager alltid kalender med bilder av oldebarna Hun elsker den. Anonymous poster hash: 9d9f5...088
Bondejenta Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Ull-undertøy, sjokolade eller blomster
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Oldemor her vil ha kalender med bilde av barna hver år, det er det eneste hun ønsker seg, men hun får jo alltid noe mer da... Hun leser så abonnement på et ukeblad er alltid stas, hun digger også lettleste romantiske bonderomaner, i år får hun boka Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Anonymous poster hash: 58405...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå