Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Er helt blank på hva jeg skal finne på til de. De hadde ikke noen spesielle ønsker heller. Anonymous poster hash: 23fee...8ef
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Sjekk ut coolstuff.no :-) Anonymous poster hash: 70943...5e9
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Kokebok, brettspill, billetter til konsert/kino/spa, abonnement på blad/avis....
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 - Rosendahl servise, her finnes mye fint som ikke koster all verden. (Vinglass, kaffeglass, vannkaraffel osv.) - Gavekort, på senter eller teater og lignende. - Gode badehåndkler, og håndsåpe i en fin dispenser. - En fin lykt med kubbelys. - Et fint knivsett. For eksempel
Prinsesse07 Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Gavekort på feks. Black design shop eller noe sånt
valkyrien Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Har et sånt par på listen jeg og I år ble det pelspledd, eksklusiv kakao, to kopper og et duftlys med typisk "julelukt".
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Ungt par? Finnes kjempefine gavekort på OBS der du kan kjøpe gavekort til forskjellige aktiviteter, f.eks. kafebesøk, lunsj eller middag, eller billettservice. I alle prisklasser, så her er det enkelt å finne noe. Syntes de var geniale, og jeg hadde i alle fall blitt glad for et sånt gavekort! Ellers ville jeg gått for to treningstrøyer hvis de trener, ett brettspill, noe til hus og hjem eller kinobilletter. Anonymous poster hash: abebc...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå