Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Vil hovedsakelig ta dem for å kanskje slippe overtid :-) Anonymous poster hash: 46966...b8e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Jo tidligere du starter jo mer effekt har de, på bankkontoen til selgeren. Anonymous poster hash: fc1b0...517
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Jo tidligere du starter jo mer effekt har de, på bankkontoen til selgeren. Anonymous poster hash: fc1b0...517 Har hørt om mange som har gode erfaringer med de Anonymous poster hash: 46966...b8e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Husker ikke når jeg begynte, men jordmor var overrasket over hvor fort livmoren hadde trukket seg sammen:) Anonymous poster hash: ae429...a74
Snuppa09 Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Håper ikke du er like lettlurt på alle områder..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Er ikke snakk om å være lettlurt eller tro på alt som blir sagt. Men for noen funker det og for andre funker det ikke. Jeg syns det er verdt et forsøk når jeg leser om mange positive erfaringer skader jo ikke å prøve uansett Anonymous poster hash: 46966...b8e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Med nr 1 begynte jeg å ta de ca 6 uker før termin. Gikk en uke over termin og måtte settes i gang, ingen tegn til at fødselen ville startet av seg selv med det første. Selve fødselen gikk raskt og greit. Men livmoren ville ikke trekke seg sammen når babyen var ute, så jeg fikk styrtblødning og mistet nesten 1 liter blod. Sånn utover det så var vel ting som normalt etter fødsel, livmor trakk seg sammen som den skulle og renselsen var normal. Om ting ville vært annerledes om jeg ikke hadde tatt kapslene er ikke godt å si. Med nr 2 begytne jeg å ta de ca 4 uker før termin. Fødsel startet 3 dager før termin og gikk rasende fort, helt uten komplikasjoner denne gang og ellers likt som etter første fødsel. Anonymous poster hash: ae88d...44c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 http://www.abcnyheter.no/nyheter/helse/110510/14-svangerskapsrad-du-bare-kan-glemme Gravide må være noe av det mest lettlurte som finnes! Anonymous poster hash: d4eb1...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå