Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Og hvor kjøper dere klær? Jeg er 25 og nylig blitt trebarnsmor. Jeg jobber som sykepleier og har alltid fått høre fra pasientene (eldre mennesker) at det ser såvidt ut som jeg er 18 Jeg går som regel i jeans og en enkel genser. Det er jeg så lei av nå, stilen min har liksom ikke endret seg siden tenårene og jeg ønsker en litt mer voksen stil og være litt classy! Mener ikke høye hæler og dressjakke og bluse hver dag, men litt mer voksen stil. Tips trengs! Anonymous poster hash: ca2c9...5f8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Samme som deg er 28 år og går i bukse og genser. Jobber også sim sykepleier men går i hvit uniform så ikke ofte jeg trenger egne klær. De skal jo av og så rett inn i pysjen på jobb. Anonymous poster hash: f0412...9c6
Edelweis Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Som regel jeans med enten en fin bluse, basic topp med strikket cardigan og skjerf eller college jakke fra sporten. Ganske kjedelig til hverdags da, men liker bluser og ledige skjorter med blonder nå. Liker også strikkegensere i forskjellige snitt. Handler mye på floyd, vero moda, b-yong og hm. :-)
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 På jobb, på besøk og ute blant folk, har jeg som regel jeans eller gode stretchbukser, med ulike topper/skjorter, og matchende skjerf til. Handler det meste på vero moda og only, men kan finne noe på HM av og til også. Bruker skjortene fra HM, de er knallgode! Enkle å stryke, og er bra kvalitet (og er billige!).. Og går for det meste i høye hæler. (Sverger til joggebukse og Nike shox skoene så fort muligheten byr seg!)
Fero Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har noen kilo for mye, og da er jeg ikke komfortabel med vanlig tynn genser. Derfor bruker jeg ofte tunika eller diverse løsere topper og blåser, med f.eks. cardigan eller liknende utenpå. Jeg bruker enten jeans eller shorts med tykk strømpebukse under, og også endel kjoler. Alltid innsvingt i livet og knelangt nård et kommer til kjoler. Jeg bruker også endel skjerf, men aldri smykker eller annen pynt. Sneakers og converse er mine sommervenner, og skikkelige vintersko om vinteren. Jeg synes selv jeg har en litt kjedelig klesstil, men gidder ikke pynte meg til hverdags. Føler meg feit uansett, så lysten har dabbet litt av
Mandala Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg er 30 år og alle tror jeg er ca syv år yngre. Frem til jeg ble 30, plaget det meg veldig og jeg ville også kle meg mer voksent. Nå har jeg derimot falt litt motsatt vei igjen i klesstilen. Jeg har stort sett bare bukser fra sub culture, bruker converse, gjerne lue og tja, genserne er litt hva som helst jeg bruker aldri skjerf som pynt. Så da vet du hva du skal unngå hvis du vil se mer voksen ut Endret 7. desember 2013 av Mandala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå