Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg må rydde huset i kveld. Altså, jeg MÅ, kan ikke vente til imorgen, kun støvsuging og gulvvask. Jeg må: Rydde kjøkkenet Rydde litt på stuen, men det er ikke mye Vaske flater på badet Rydde gangen Samler søppel ytterst i gangen og kaster i morgen pga sovende barn (bor i blokk) Hvor begynner jeg?? Ahhhh har ikke motivasjon Anonymous poster hash: ef5e8...2fd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Begynn med det som tar kortest tid! Da føler du at du er i gang og blir inspirert til å ta resten... Jeg lover!!!! Anonymous poster hash: 65f79...8f5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Begynn med det som tar kortest tid! Da føler du at du er i gang og blir inspirert til å ta resten... Jeg lover!!!! Anonymous poster hash: 65f79...8f5 Kanskje jeg skal begynne med badet og stuen da, tror ikke det tar så lang tid. Er vel bare å komme i gang, så kjedelig å bruke lørdagskvelden på det. Anonymous poster hash: ef5e8...2fd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Begynn med det som tar kortest tid! Da føler du at du er i gang og blir inspirert til å ta resten... Jeg lover!!!! Anonymous poster hash: 65f79...8f5 Kanskje jeg skal begynne med badet og stuen da, tror ikke det tar så lang tid. Er vel bare å komme i gang, så kjedelig å bruke lørdagskvelden på det. Anonymous poster hash: ef5e8...2fd Vedder på at det er gjort i løpet av en halv time. Ta tiden og fortell meg hvor lang tid du brukte!! Anonymous poster hash: 65f79...8f5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Begynn med det som tar kortest tid! Da føler du at du er i gang og blir inspirert til å ta resten... Jeg lover!!!! Anonymous poster hash: 65f79...8f5 Kanskje jeg skal begynne med badet og stuen da, tror ikke det tar så lang tid. Er vel bare å komme i gang, så kjedelig å bruke lørdagskvelden på det. Anonymous poster hash: ef5e8...2fd Vedder på at det er gjort i løpet av en halv time. Ta tiden og fortell meg hvor lang tid du brukte!! Anonymous poster hash: 65f79...8f5 Det var lurt, tusen takk!! Da setter jeg i gang!! Anonymous poster hash: ef5e8...2fd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Er bare ferdig med badet og gangen, ble avbrutt av en baby som ikke ville sove. Kommer til å være våken i hele natt Anonymous poster hash: ef5e8...2fd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Huff, da!! Ta deg en tur innom kjøkkenet og rydd vekk 16 ting... Og så gjør du det samme en gang til.. Før du vet ordet av det, er det helt ryddig! Anonymous poster hash: 65f79...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå