Gå til innhold

Jeg syns jenta mi har blitt så tynn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir fem år, og hun har alltid vært i godt hold, men absolutt ikke kraftig/lubben.

I det siste syns jeg hun har fått mer markert ansikt og skuldre og at hun er smalere over hoftene.. Det er liksom hele silhuetten..

Hun er ganske høy, sist jeg målte var hun 111 cm og 20 kg. Så hun er ikke undervektig på noen måte. Men hun har altså blitt tynnere uten å gå ned i vekt. Er det fordi hun har strekt seg i høyden? Er det vanlig å endre kroppsform i denne alderen?

Anonymous poster hash: 117ef...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvert fall helt vanlig å endre kroppsform i den alderen! Veldig mange strekker seg uten å legge så mye på seg rundt de tider der...

Anonymous poster hash: 145d2...1fb
Skrevet

Min femåring gutt er like høy og veier det samme som jenta di. Han har alltid vært litt god, men ikke lubben men nå er han plutselig tynn liksom. Tror bare det er fordi kroppene blir mer "voksne" og alt som minner om baby er helt vekk.

Anonymous poster hash: 52a97...f96

Skrevet

Om hun har strekt seg mye i det siste så kan det jo være derfor du nå ser hebne tynnere. Men om hun spiser og er aktiv tror jeg nok ikke du trenger å bekyenre deg. Husk at de fleste vokser mest om sommeren :-)

Skrevet

De mister det litt myke og runde babyutseende og får stor-jente, stor-gutt utseende, det skjer definitivt noe der ja. Den runde babymagen blir flatere, ansiktet mister bollekinnene, så hele kroppen ser annerledes ut, selv om de egentlig ikke har blitt tynne, de har bare forandret seg...

Anonymous poster hash: 07a64...c3a
Skrevet

Takk for svar :)

Det er sikkert det som har skjedd, at hun har blitt stor jente.. Veldig rart å plutselig se det :)

HI

Anonymous poster hash: 117ef...213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...