Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Har ei venninne/nabo som pynta til jul forrige helg. Og ifølge status på fb, selvfølgelig, så var det nå blitt så koselig. Jeg stakk innom en tur forrige søndag etter å ha blitt bedt over for å se hvor koselig det var blitt, og joda det var fint med all julepynten, selvom jeg synes det er altfor tidlig. Men for pokker.....rydd da menneske. Der lå det hauger med ukeblader som har ligget der siden i sommer, verktøy og masse annet rot. Kjøkkenet var fullt av tomflasker og aviser. Ble bedt inn en tur ista og det så akkurat like jævlig ut. Julehyggen forsvinner jo i alt rotet. Merkelig hvordan noen mennesker er. Anonymous poster hash: 45e74...174
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Sånn er det her i allefall. Er litt rot enda og driver med grundig vask av både kjøkken og bad. Men som gravid og hjemme med 1,5 åring klarer jeg ikke holde på så lenge av gangen. Sakte, men sikkert skal pynten opp ETTER rydding/vasking her og:) Og ingen baking før det er rent og pent! Bakinga er belønningen;) Anonymous poster hash: d0b1e...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå