klishe89 Skrevet 8. desember 2013 #26 Skrevet 8. desember 2013 At han konstant må minnes på det han skal gjøre og så gjerne skal ha masse skryt etterpå når det endelig blir gjort. "åååååå så flinke mannen min. Har du lagt på plass klærne jeg vasket og brettet for deg du a?" "nå høres du litt sarkastisk ut. Det var faktisk to bunker med klær" "no shit sherlock, fikk det med meg da jeg først sorterte, deretter sjekket lommene for ting, så vasket, hang opp og til slutt brettet dem. Men for all del: kjempeflink er du!"
Pom-mom Skrevet 8. desember 2013 #27 Skrevet 8. desember 2013 sambo slår i søvne han var på landslaget i kampsport som ung & har "sloss" profesjonelt fra han var veldig ung så han har en tendens til å slå hardt.. våkner med stygge blåmærker om morgenen men mærker det heldigvis ikke så ofte når det skjer men han er veldig flink å si unskyld & blir opriktig lei seg når han ser blåmærker osv & det har gradvis blitt bedre å bedre så kansje blir det borte ellers er det røykinga som virkelig tar knekken på meg, men det er også på vei ut så snart er jeg en happy frøken
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #28 Skrevet 8. desember 2013 At han konstant må minnes på det han skal gjøre og så gjerne skal ha masse skryt etterpå når det endelig blir gjort. "åååååå så flinke mannen min. Har du lagt på plass klærne jeg vasket og brettet for deg du a?" "nå høres du litt sarkastisk ut. Det var faktisk to bunker med klær" "no shit sherlock, fikk det med meg da jeg først sorterte, deretter sjekket lommene for ting, så vasket, hang opp og til slutt brettet dem. Men for all del: kjempeflink er du!" Hahaha, den samtalen kjenner jeg godt igjen!! Anonymous poster hash: 2d60b...0e4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #29 Skrevet 8. desember 2013 Irriterer? Tja... han er litt tiltaksløs. Litt for stille, altså vanskelig å få i gang en samtale med. Noen nevnte det at mannen er fotballidiot. Jeg irriterer meg over at han ikke klarer å henge med når jeg går i fotballmodus =P Anonymous poster hash: e4c23...f77
☆☆☆ Skrevet 8. desember 2013 #30 Skrevet 8. desember 2013 Hans omtrentlige forhold til tid, og at han aldri skundar seg på badet når vi skal ut døra. Han kan gå i dusjen 30 min før vi skal vere ein stad, medan eg står på utsida med to ungar som må bytast på Han ser ikkje problemet sida kl 17 for han betyr 17-17.30 ca. Eg er oppdratt til at ein ikkje let folk vente, og blir veldig stressa.
wilmus Skrevet 8. desember 2013 #31 Skrevet 8. desember 2013 Han hater barneskrik, så to åringen får alltid viljen sin sammen med ham. Hun triller han virkelig fullstendig rundt lillefingeren.. Veldig slitsomt og trist å alltid måtte være den strenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå