Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg klikker i vinkel snart. Han smatter SÅ JÆVLIG når han har drops!!! Anonymous poster hash: 0017f...730
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Samme her. Smattelyder. Gjelder ikke bare mannen. Kan ikke folk spise med munnen igjen??? Anonymous poster hash: 46e56...313
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Han er vanvittig treig og veldig detaljfokusert. I tillegg klør han mye og knekker ledd. Grusomt! Anonymous poster hash: 007e1...329
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Åh, hvor god tid har du?! Hehe, neida, så ille er det ikke.. Han er irriterende stor fotballidiot. Han står på for alle andre og på jobb, mens her hjemme må han mases på. DET er irriterende. Han blir sur og irritabel ved lavt blodsukker. Han kan være barnslig plagsom innimellom. Heldigvis har han flere positive sider og er en flott og god fyr :-) Anonymous poster hash: 0a1aa...ebf
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Fotball idiot han her også Anonymous poster hash: 0017f...730
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Treig! Kaller han en skillpadde, hehe. Også når han skal gi meg råd da, kan sitte i timesvis liksom og bare prate. Koselig det altså, men er ikke alltid jeg har tid. Anonymous poster hash: 78bbe...fe5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Fotballidiot og tv-slave... Anonymous poster hash: 95238...baf
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Han er bilgal. Kjøper og selger veldig dyre biler på privaten. Det er hans hobby, og vi har råd til det, men likevel irriterende at han ikke kunne like fotball isteden. Han er veldig leken med barna. Kan bli litt for mye noen ganger, har sjelden tid til en kopp kaffe med meg etter middag, da er det herjing/lek/uteaktiviteter med barna frem til leggetid. Usikker om detter er negativt, men noen ganger veldig irriterende. Han vi prate!! Gjerne minuttet etter at ungene er lagt. Da vil jeg rydde litt, lage litt kveldsmat og surfe litt på nettet før jeg er klar for prating, men hans drøm hadde vært at vi satt og holdt hverandre i hendene over en bedre middag hver kveld. Flink til å møte meg på halvveien på dette da. Elsker mannen min, men disse tingene kan være litt irriterende. Anonymous poster hash: 58b73...7f4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Han er fryktelig konfliktsky... Når jeg er sur for noe vasker han huset i en rasende fart, men nekter å forholde seg til det som faktisk plager meg. Ja det er fint med rent hus - men av og til har jeg faktisk behov for å PRATE! Anonymous poster hash: 89972...e68
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Han er fryktelig konfliktsky... Når jeg er sur for noe vasker han huset i en rasende fart, men nekter å forholde seg til det som faktisk plager meg. Ja det er fint med rent hus - men av og til har jeg faktisk behov for å PRATE! Anonymous poster hash: 89972...e68 Haha! Jeg har samme mann! Hvis jeg påpeker at det ser jævlig ut eller sier noe han ikke vil høre er hele leiligheten skinnende ren på ti minutter Anonymous poster hash: 0017f...730
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Han er fryktelig konfliktsky... Når jeg er sur for noe vasker han huset i en rasende fart, men nekter å forholde seg til det som faktisk plager meg. Ja det er fint med rent hus - men av og til har jeg faktisk behov for å PRATE! Anonymous poster hash: 89972...e68 Haha! Jeg har samme mann! Hvis jeg påpeker at det ser jævlig ut eller sier noe han ikke vil høre er hele leiligheten skinnende ren på ti minutter Anonymous poster hash: 0017f...730 Mannen min er også konfliktsky og jeg hadde vært himmefallen om han hadde vasket huset når noe er galt! :huh:Forøvrig kan jeg bare drømme om å se han vaske hus, det må jeg gjøre selv.... Hvis han en gang i jubelåret gjør det, så er han så sur at det er utrivelig å være sammen med han. Anonymous poster hash: fb86d...1ab
megmegmeg Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Han er treig, glemsk og lager helt sinnsyke knekkelyder når han tygger heldigvis er han helt fantastisk sånn ellers
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 At han trenger sex. Yak! Anonymous poster hash: 6eb8d...207
Diddels Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 ALT! Når jeg er i dårlig humør. Ellers ingenting.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 At han sjeldent rydder etter seg, aldri støvsuger, aldri tar ut og inn av oppvaskmaskinen, setter fra seg ting og tang overalt, hvis jeg spør han om noe kan jeg ALDRI forvente at det skal skje med engang og om jeg skulle komme til skade og be han om noe to ganger blir han super sur for at jeg MASER SÅ JÆVLI... jadaaa kunne vel ha fortsatt i det uendelige Anonymous poster hash: 471c5...034
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 At han promper så ofte!! Han gjør det ikke når vi har besøk eller er på besøk, men hjemme synes jeg han promper nesten hele tiden. Må være noe galt i det tarmsystemet hans! Anonymous poster hash: 9a4fb...df8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Pessimistisk surpomp til tider. Anonymous poster hash: ad97b...ea4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 At han roter så himla mye!!!! Rydder nesten aldri etter seg! Drittlei Anonymous poster hash: 063de...6f5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Åh, hvor god tid har du?! Hehe, neida, så ille er det ikke.. Han er irriterende stor fotballidiot. Han står på for alle andre og på jobb, mens her hjemme må han mases på. DET er irriterende. Han blir sur og irritabel ved lavt blodsukker. Han kan være barnslig plagsom innimellom. Heldigvis har han flere positive sider og er en flott og god fyr :-) Anonymous poster hash: 0a1aa...ebf Haha denne kunne jeg skrevet selv ! Anonymous poster hash: 063de...6f5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #20 Skrevet 7. desember 2013 Han er bilgal. Kjøper og selger veldig dyre biler på privaten. Det er hans hobby, og vi har råd til det, men likevel irriterende at han ikke kunne like fotball isteden. Han er veldig leken med barna. Kan bli litt for mye noen ganger, har sjelden tid til en kopp kaffe med meg etter middag, da er det herjing/lek/uteaktiviteter med barna frem til leggetid. Usikker om detter er negativt, men noen ganger veldig irriterende. Han vi prate!! Gjerne minuttet etter at ungene er lagt. Da vil jeg rydde litt, lage litt kveldsmat og surfe litt på nettet før jeg er klar for prating, men hans drøm hadde vært at vi satt og holdt hverandre i hendene over en bedre middag hver kveld. Flink til å møte meg på halvveien på dette da. Elsker mannen min, men disse tingene kan være litt irriterende. Anonymous poster hash: 58b73...7f4 Hvis vi ser bort fra bilgreia så høres han ut som en drømmemann Anonymous poster hash: 9b155...e9a
Fero Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 Min har laktoseintoleranse. Ingenting galt med det, men han MÅ vel ikke fortelle meg om hvor nær han var å drite på seg på vei til jobb? Vi ler jo av det, men noen ganger irriterer det meg at han ikke er litt mindre ekkel og mer romantisk Også vil han alltid kooooose om morgenen. Før jeg vil stå opp. Så jeg vil bare snu meg og snorke videre, mens han helst skal ha både armer og bein rundt meg. Koselig alle andre ganger, bare ikke når jeg er morgengretten og trøtt. Han er ryddoman på kjøkkenet. Skal helst rydde vekk ting før jeg er ferdig med å spise. Rekker ofte ikke tygge ferdig siste biten før tallerkenen min har forsvunnet. Stress nå ned da, mann! Men det som irriterer meg mest er at han av og til kan bli skikkelig furten, som en kjerring med PMS. Hallo, det er bare damer som får holde på sånn!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #22 Skrevet 7. desember 2013 Kremting!!! Og han har en tendens til å fortelle de samme historiene flere ganger, pluss litt smådement ellers irriterer jeg meg fint lite over han, og syns han er fantastisk! Anonymous poster hash: 93f17...687
spiresnart Skrevet 7. desember 2013 #23 Skrevet 7. desember 2013 Når han skal forklare noe tar det 100 år før han kommer til poenget
.Ida. Skrevet 8. desember 2013 #24 Skrevet 8. desember 2013 Min har laktoseintoleranse. Ingenting galt med det, men han MÅ vel ikke fortelle meg om hvor nær han var å drite på seg på vei til jobb? Vi ler jo av det, men noen ganger irriterer det meg at han ikke er litt mindre ekkel Hahahaha lo høyt av denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå