Gå til innhold

Herrenes tale, alle tips/vitser tas imot med takk......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt bedt om å holde herrenes tale og dum som jeg er så har jeg sagt ja.... hehe.

Jeg vil skrive en morsom tale. Julebordet er av passe størrelse, ca 60 gjester.

De tåler litt "på kanten" vitser,  men de fleste vitsene jeg finner på nett er så utrolig harry, med forholdsvis grov språkbruk. Gidder ikke å snakke om kuken til menn liksom.

Er det noen her som har noen gode innspill?

Anonymous poster hash: 5d746...4a7
Skrevet

Jeg hørte en som var utrolig morsom, men da må du ha litt kjennskap til noen av de som er der.

Hun startet med å si at da det ble kjent at hun skulle holde denne talen, så har det rent inn med mail fra alle herrene tilstedet. Hun ble tilbydd både det ene og det andre for at de skulle være sikre på at hun ikke nevnte diverse tidligere episoder. Så latet hun som om hun leste opp noen mail, som feks Per bad på sine knær om at hun ikke sa noe om at han danset på bordet i kun slipset på forrige julebord.

Endel av tingene hun nevnte kunne ha vært sant, og beskrev typiske trekk ved denne mannen. Desidert beste talen jeg har hørt, alle lo så de grein :)

Skrevet

Jeg hadde en engang der jeg sammenlignet menn med sko.

Festskoen, fine på fest men deilig å få av seg. Tøffelen som er best hjemme, støvlene, greie til sitt bruk men kan skade deg, de dyre, de billige. De tette og de åpne (uten tupp - sandalen...)

Fantaser i vei. ;-)

Anonymous poster hash: b88a6...388

Skrevet

Jeg hørte en som var utrolig morsom, men da må du ha litt kjennskap til noen av de som er der.

Hun startet med å si at da det ble kjent at hun skulle holde denne talen, så har det rent inn med mail fra alle herrene tilstedet. Hun ble tilbydd både det ene og det andre for at de skulle være sikre på at hun ikke nevnte diverse tidligere episoder. Så latet hun som om hun leste opp noen mail, som feks Per bad på sine knær om at hun ikke sa noe om at han danset på bordet i kun slipset på forrige julebord.

Endel av tingene hun nevnte kunne ha vært sant, og beskrev typiske trekk ved denne mannen. Desidert beste talen jeg har hørt, alle lo så de grein :)

Takk for tips.

Jeg kjenner ingen av mennen godt nok til å dra den, men det hørtes gøy ut. 

huff, jeg har lite fantasi, bare ønske om å holde en kul tale. Dårlig kombo.......

Anonymous poster hash: 5d746...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...