Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Har tenkt mye på deg etter den tråden du hadde her tidligere Anonymous poster hash: 4b222...508
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Takk for omtanken. Det ser veldig positivt ut. Får naturligvis god oppfølging, og tilstanden ser ut til å fortsatt være på vei mot normalen. Ikke helt i det tempoet vi hadde håpet, men vi tror fremdeles at det kommer til å bli helt bra. Uansett hva snakker vi marginale bagateller i forhold til det vi først fikk beskjed om, så vi er strålende fornøyde.
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Takk for at du soør, forresten. Det varmer å høre at man blir tenkt på. <3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Hva var problemet? Blir nysgjerrig da. Bra det går bedre da! Anonymous poster hash: 962bc...45d
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Har ikke lyst til at diagnosen og detaljene rundt skal ligge her søkbar for all fremtid, av hensyn til min datters fremtidige personvern. Send meg gjerne en privat melding, så gir jeg gjerne ut detaljene der. Det gjelder alle som måtte lure. Ikke noe galt i å spørre.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Du vil ikke skrive noe her, men på pm eg der greit? Hva hvis jeg legger ut alt av detaljer etter at vi har snakket "fortrolig" på pm!? Anonymous poster hash: c43c1...047
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Du vil ikke skrive noe her, men på pm eg der greit? Hva hvis jeg legger ut alt av detaljer etter at vi har snakket "fortrolig" på pm!? Anonymous poster hash: c43c1...047 Hvis en først er intr i hva som har skjedd har en vel allerede noe forhold til personen det gjelder? Og da legger en vel ikke ut info? Når det er sagt er det utrolig masse rare folk her inne så jeg tenker at å dele info på privaten bør en bare gjøre til de som en allerede prater privat med. Anonymous poster hash: f8360...446
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Du vil ikke skrive noe her, men på pm eg der greit? Hva hvis jeg legger ut alt av detaljer etter at vi har snakket "fortrolig" på pm!? Anonymous poster hash: c43c1...047 Ja, da sier det mye om deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå