Gå til innhold

Skuffende av venninne, hadde avtalt at vi skulle lage adventskalendere til hverandre og med et beløp på 300;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste år, så lager du din egen kalender. Så blir du nok fornøyd eller ber mannen din påkoste deg noe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns forøvrig at det er dårligere gjort å starte en tråd på et av landets største nettforum, om dette, enn hva venninnen din kanskje har gjort. For seriøst, det er 7 desember, hun kan kanskje ha sett nytten av å fylle opp kalenderen med litt gratisprøver, slik at de andre gavene du får senere er mer verdt? 

Forresten synes jeg gratisprøver og slikt er gull verdt. Kjekt å ha med på ferie og lignende!

Endret av Fertila
Skrevet

Du er smålig, hi!!

Anonymous poster hash: 292f4...d14

Skrevet

Og hittil har jeg kun fått gratisprøver hun har vært på apotek/parfymeri i mine pakker, mens jeg har kjøpt både hårstrikk, sokker, neglefil, sjokolade etc i hennes med andre ord bare ting som kostet noe. Er det da rettferdig at jeg muligens da kun får gratisprøver i min? Verdien kan umulig være på 300??

Anonymous poster hash: 1f8a0...57f [/acrony

Du kan ikke ha mange store problemer ellers i livet ihvertfall.. Hvis du orker å hisse deg opp over dette. Og det er jo bra!

Ja, hi er heldig sånn.. 😋

Anonymous poster hash: 292f4...d14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...