Gjest Skrevet 7. desember 2013 #26 Skrevet 7. desember 2013 Neste år, så lager du din egen kalender. Så blir du nok fornøyd eller ber mannen din påkoste deg noe
Fertila Skrevet 7. desember 2013 #27 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg syns forøvrig at det er dårligere gjort å starte en tråd på et av landets største nettforum, om dette, enn hva venninnen din kanskje har gjort. For seriøst, det er 7 desember, hun kan kanskje ha sett nytten av å fylle opp kalenderen med litt gratisprøver, slik at de andre gavene du får senere er mer verdt? Forresten synes jeg gratisprøver og slikt er gull verdt. Kjekt å ha med på ferie og lignende! Endret 7. desember 2013 av Fertila
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #28 Skrevet 8. desember 2013 Du er smålig, hi!! Anonymous poster hash: 292f4...d14
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #30 Skrevet 8. desember 2013 Og hittil har jeg kun fått gratisprøver hun har vært på apotek/parfymeri i mine pakker, mens jeg har kjøpt både hårstrikk, sokker, neglefil, sjokolade etc i hennes med andre ord bare ting som kostet noe. Er det da rettferdig at jeg muligens da kun får gratisprøver i min? Verdien kan umulig være på 300?? Anonymous poster hash: 1f8a0...57f [/acrony Du kan ikke ha mange store problemer ellers i livet ihvertfall.. Hvis du orker å hisse deg opp over dette. Og det er jo bra! Ja, hi er heldig sånn.. 😋 Anonymous poster hash: 292f4...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå