Gå til innhold

Bitter eks innlegget i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg igjen, når han spør meg om hvordan barna har hatt det ute i snøen i dag osv, så svarer jeg...er det lurt?? Han er jo ganske ustabil, og plutselig kommer det et stygt ord om meg, klarer liksom ikke bare la være å svare på ting angående barna, men skal jeg ikke svare på slike ting heller?

Anonymous poster hash: 917b8...e03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg lest tråden noensinne tråd, men antar jeg skjønner greia. Svar på ting så lenge han kommuniserer på en skikkelig måte, trår han over streken slutter du å svare.

Skrevet

Nå har ikke jeg lest tråden noensinne tråd, men antar jeg skjønner greia. Svar på ting så lenge han kommuniserer på en skikkelig måte, trår han over streken slutter du å svare.

Ja, samme tipseT har jeg fått fra en venninne nå. Så lenge der er ok meldinger og spm om barna så svarer jeg, begynner han å snakke om oss, meg og dritt så svarer jeg ikke

HI

Anonymous poster hash: 917b8...e03

Skrevet

Samme gjør mannen med sin eks. Der har det gått en del år, og dritten har nesten gitt seg. Bare vær forberedt på at det kan bli verre en periode. Å bli ignorert er grusomt provoserende, og noen prøver ALT før de skjønner at det ikke funker. Her har det vært ille, men som sagt, med tid og stunder har det roet seg.

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Svar på det som angår barna og ikke svar på annet enn det. Du kan også si det til ham at fra nå av svarer du kun på det som gjelder barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...