Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Hvordan var overgangen?Angrer dere? Anonymous poster hash: eadb6...dff
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har. For to år siden fikk jeg Mac til jul. Første dagene angret jeg som en hund på at jeg ønsket Mac fremfor Windows pc. Det var jo så vanskelig og annerledes. Men så ble jeg litt kjent og nå kommer jeg aldri til å gå tilbake til Windows. Ting er egentlig veldig enkelt og det er så ryddig! Elsker min macbook pro. Anonymous poster hash: bf25a...8d1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Ja, og jeg går aldri tilbake:) Mac er hundre ganger enklere og ingen virus Anonymous poster hash: 215e6...b7b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Takk, jenter.Noen flere med erfaringer de vil dele? Anonymous poster hash: eadb6...dff
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Jepp, har nå brukt Mac i 6år og kommer nok aldri til å gå tilbake. Anonymous poster hash: a0149...715
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Kjøpte Mac i fjor. Angret som en hund de første ukene og google var min aller beste venn. Men nå vil jeg ALDRI bytte til windows igjen Eneste minuset er at jeg sliter med å få bilder over til en ekstern harddisc siden det ikke er et apple-produkt. Har kostet en del ekstra, da mac er låst til Appleprodukter. Skulle kjøpe HDMI-kabel til tven, og da måtte jeg jaggu ut med kostnader til en ekstra ledning som skulle kobles til hdmi-kabelen til mac'en... Kjøpte også Apple-tv og da MÅ vi ha apple for å kunne bruke den. Så har endt opp med at vi kun har Iphone, Ipad, Ipod og Mac... Ikke noe annet som er "godt nok" her i huset, kun fordi Apple har gjort det slik at man nesten er avhengige av andre produkter for å få frem alle de gode "tilbudene"..Men uansett, jeg ELSKER mac! Anonymous poster hash: 77a02...d4a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 JA! Once you go mac, you´ll never go back Mac er best når man har blitt vant til det!! Anonymous poster hash: 2f90e...108
Liaes Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Hva mener du anonym nr.7? Trenger da ikke andre apple produkter for å ha apple tv? Vi har både mac og windows og ingen problemer med og bruke noen av de sammens med apple-tven. Hvis man bruker mye airplay er man avhengig av andre apple produkter da... Det er heller ingen problemer og bruke "vanlige" eksterne harddisker sammen med mac, så lenge du kjører samme filsystem på harddisken og macen, macen støtter vell orginalt fat32, mens de fleste eksterne harddisker kjører ntfs. Jeg har gjort det enkelt og lastet ned paragon ntfs til macen og kan da både lese og skrive til eksterne harddisker som kjører ntfs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå