Gå til innhold

Haha... Lenge leve bilderedigering :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://livingdoll.no/

Jeg liker denne jenta, men hun har begynt å redigere bildene sine til det ekstreme. Først var det jo "bare" nesa og kjeven. Så ble det alltid digre øyne etter japan-turen. 

Nå har hun visst begynt for alvor på kroppen også... Det bildet så jo rett og slett helt teit ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vel.

Anonymous poster hash: bc51f...eea

Skrevet

Wow. For en smal midje! 

Anonymous poster hash: 9640a...585
Skrevet

Jesus kristus, hun ser jo helt CRAZY ut! De leppene! Hun trenger psykiatrisk hjelp dersom dette ikke er tull, ingen vil vel se ut som de er laget av plastikk? Og vil de det trenger de hjelp!

Anonymous poster hash: 0c87f...372
Skrevet

Wow! Det så jo bare merkelig ut. Slutta å lese den bloggen da hun begynte å redigere øynene slik at de så it som svære jordkloder. Ser ut til at hun har roa ned den tendensen nå.

Skrevet

Hoven av restylane.

Men tror hun er gysla tynn.

Anonymous poster hash: 01024...e7f

Skrevet

det ser helt vilt ut. Jeg kommenterte faktisk på det innlegget at redigeringen hadde tatt helt av. Hun ser ikke menneskelig ut på bildene lenger. 

Anonymous poster hash: 54e0b...769
Skrevet

Hahaha! Rene freakshowet jo!! :D

Anonymous poster hash: 9e56d...316

Skrevet

Hun har jo veldig dukkeaktig ansikt naturlig. Fyldige lepper, liten opstoppernese og digre øyne. men det er fint nok naturlig . overdrivelse ser bare dumt ut. Men den midjen på bildet, haha. Ser komisk ut

Skrevet

Hun har jo veldig dukkeaktig ansikt naturlig. Fyldige lepper, liten opstoppernese og digre øyne. men det er fint nok naturlig . overdrivelse ser bare dumt ut. Men den midjen på bildet, haha. Ser komisk ut

Syntes det så ut som om midjen var en 10-12 meter lenger bak i bildet enn resten av jenta. Ble noe veldig feil med perspektivet i bildet, ellers var det et pent bildet, og jenta er jo veldig søt :)
Skrevet

Syntes det så ut som om midjen var en 10-12 meter lenger bak i bildet enn resten av jenta. Ble noe veldig feil med perspektivet i bildet, ellers var det et pent bildet, og jenta er jo veldig søt :)

ja hun er jo kjempesøt. Var alltid så fascinert av det nydelige ansiktet med de store øynene. i tilegg til at jeg tror hun må ha den peneste kroppen jeg noen gang har sett. Er det noen som IKKE trenger å redigere bildene sine, så er det jo henne. Hun ser jo ferdigredigert ut, naturlig

Skrevet

Oj, snakk om å skille seg ut i mengden! DET nydelige babyansiktet! Hun var skikkelig nydelig på bilder lengre ned. Og mange av klærne var også skikkelig fine. Heldig hun. :)

Anonymous poster hash: 7ea3b...cae
Skrevet

Ikke akkurat det jeg ser på som skjønnhet. søt jente, men ikke mer enn det. dessuten ser det bare teit ut når hun redigerer bildene sine så mye.

Anonymous poster hash: 23d99...d88
Skrevet

Jeg ble faktisk litt kvalm. MÅ man være freakishly stygg for å ha blogg eller?

Anonymous poster hash: 18526...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...