Gå til innhold

La oss kåre helgas kronidiot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med at jeg ble litt irritert for at bestemor til barna våre ikke kan ha minste på 3 år en natt, fra kø 1700-1100 dagen etter. Prinsippsak fordi hun er såpass gammel (75 og frisk)

Vi har ingen avlastning, kan aldri gjøre noe sammen, så blir så skuffet.

1 time etter klikker mannen min og kaller meg psykisk ustabil + masse dritt.

Han er dagens kroniidiot !!!

Anonymous poster hash: 26583...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg selv som har gått for lettkledd og fryst på meg en brystbetennelse. Smerte!!!

Anonymous poster hash: 7c564...5da

Skrevet

Vi har sex kanskje 4-6 ganger i året. J

Han maste seg til en runde i senga. Jeg satt oppå han og gjorde all jobben, var egentlig ikke kåt eller lysten i det hele tatt.

Da kommer det fra han- klem sammen, du er jammen meg blitt vid!

Jeg klemte til, og han sier, sånn ja.

Vi byttet stilling, og han kjører den inn og sier klem, klem hardere for hver jukk..

Snakk om å knekke selvfølelsen helt...

Han pleier klage på at jeg er for trang, men da er jeg gjerne kåt og klar også.Anonymous poster hash: 4bee5...2a9

What??? Jeg hadde hoppa av å sparka gubben ut av senga, ut soverommet og ned trappene her hadd min sagt noe sånt.

Skrevet

Eller min som sov lenge og ble dritsur da han våknet fordi han da hadde misset treninga si. Det var visst min feil siden jeg skulle ha vekket ham og passet på at han rakk det han egentlig ville.

Drittfyr når han ikke får ting som han vil. Eller drittunge, rettere sagt.

Anonymous poster hash: 07079...16d

Skrevet

Dette er jo en fantastisk konkurranse!! Come on, folkens!!

Min mann var dust i går kveld. Vi sliter med legging av sønnen vår for tida, og i går var intet unntak. Jeg satt inne hos han i nesten en time da han endelig sovnet. Akkurat i det jeg sendte yippi-melding til mannen min, klarer han å starte snøscooteren rett utenfor vinduet. Han hadde byttet en del og måtte bare teste lyden, derfor "ruset" han motoren litt ekstra. Sønnen vår våknet selvfølgelig.

Anonymous poster hash: cd8de...a46

Å Gud bedre...

Anonymous poster hash: f53f7...ef1

Vi har også slitt en del med legging den siste tida, tror jeg hadde blitt så sint at ord blir fattig om det hadde skjedd meg. Herlighet!!

Anonymous poster hash: d4856...bec

Skrevet

Jeg vil gjerne nominere min kjære samboer!

Etter at jeg fant ut at jeg var gravid har jo budsjettet, naturlig nok, vært ganske stramt. Dette er for at vi vil ha mest mulig penger til overs når den lille kommer siden det da blir så mye mer å tenke på pengemessig. 

Igår lå vi på senga og prøvde å regne litt på hvor mye alt utstyret kommer til å koste, altså vogn, stellebord osv.. og så klarer han å si "Men vi må legge vekk 10.000 da, jeg vil ha nye sommerfelger.."

Anonymous poster hash: 00693...e78
Skrevet

Min kjære som ble dritsur fordi jeg var på julebord helt til klokken tolv (så

lenge, ja!) i går. Ble så lei av han at jeg sa at jeg ikke gidder å være sammen med han når han er sånn og kjørte ut i formiddag. Han var rimelig sorry når jeg kom tilbake, heldigvis :)

Skrevet

Må si jeg er glad for å være alene når jeg leser om kronidiotene dere lever sammen med. Men jeg regner med at det bare er en litt dårlig dag for de fleste, og at hverdagen egentlig er bra for dere alle sammen med deres utvalgte :-)

Skrevet

Helgas kronidiot er min mann som ligger og sover enda! Det vil si han stod opp fire for å se en fotballkamp og la seg igjen etterpå. Kjekt å ta med tre barn på storhandling alene ja..

Anonymous poster hash: 62d03...d4d

Skrevet

Akkurat nå er jeg klar for å nominer meg selv som sa til mannen at "ja, kjære, klart du kan reise en helg på hyttetur med gutta". Når vi har 3 barn, minste i trassalderen sinna som juling, mellomste som aldri hører etter, og eldste som er 6 år og er supersliten etter å ha begynt på skolen i høst, og som krangler på hver minste ting!

I helgen skulle vi vært 2, delt på ansvaret og fått litt tid til å slappe av hver.

Men det er akkurat nå. Etter at oppvasken er tatt og jeg har fått colaen og potetgullet på bordet og tv-en helt for meg selv, så er jeg sikkert ganske fornøyd med meg selv!!

Anonymous poster hash: 624a3...c5e
Skrevet

Min kandidat er han (for det var helt sikkert en mann) som klarte å presse bilen sin inn mellom min, som sto på en oppmerket 'vanlig' parkeringsplass og en som sto på handikapparkeringen ved siden.

Selvsagt med det resultat at bilen hans sto så nærme min at jeg ikke fikk opp døren for å sette mini i bilsetet, så jeg måtte ha henne på fanget mens jeg flyttet bilen frem (heldigvis var plassen foran ledig så jeg slapp å kjøre langt).

Jeg hadde skikkelig dårlig tid, ellers hadde jeg ventet for å gi idioten min hjertens mening om friske mennesker som opptar handikapplasser (og ikke minst ikke kjørt en eneste meter med mini på fanget).

Skrevet

Min samboer er herved nominert.

Han surnet fullstendig da jeg klarte å ødelegge tomatsausen til dagens biff stroganoff med å tømme noe "hokus-pokus" jevningsmiddel i den. Han har vært ute og jobbel i hele dag ,(i snø og vind) og var nok veldig sliten og sulten,men jeg mener allikevel at det ikke gir han rett til å skape dårlig stemning, marsje seg i seng, for så å stå opp igjen å brøle til 4-åringen som laget rabalder inne på rommet sitt.

Jeg er av typen som får vondt i magen og sliter med å slappe av etter en slik krangel. Nå kommer hjerna til å gå på høygir helt til jeg får bekreftet at han ikke er sint lenger. Så nå er lørdagskvelden ødelagt!

Skrevet

Men dere som har mener som sover vekk hele dagen, hva sier barna til dette?? Her hadde aldri mannen fått fred fra ungene, de hadde nok løpt inn og ut av soverommetnkannjeg tenke meg.

Anonymous poster hash: 3b352...95d

Skrevet

Men dere som har mener som sover vekk hele dagen, hva sier barna til dette?? Her hadde aldri mannen fått fred fra ungene, de hadde nok løpt inn og ut av soverommetnkannjeg tenke meg.

Anonymous poster hash: 3b352...95d

De reagerer ikke på det lenger...

Meg lengre oppe med mann som sover enda..

Anonymous poster hash: 62d03...d4d

Skrevet

Jeg vil nominere broren min, som slenger dritt til absolutt alle.

Nå sist til moren min, som nå gråt foran meg for første gang i mitt liv. 

Skrevet (endret)

Dersom det ikke er avgjort enda, så vil jeg gjerne få nominere 4 mødre fra Mc Donalds i dag. (ja tenk vi var der) :)

:

Eldstemann på snart 5 år løp inn i lekerommet der det var fullt liv! - 4 andre gutter lekte der fra før og var ca 9-10 år hele gjengen.
Min mann og jeg hører plutselig at sønnen vår sier strengt   " Det er ikke lov å sikte på andre!". Jeg går inn for å sjekke (lekerommet lå 2 meter fra oss og de andre foreldrene).

Der stod de store guttene og siktet på sønnen vår med pistoler som var så tro kopi av en ekte, MED "kuler". Jeg gav beskjed om at når noen sier de ikke vil være en målskive så sikter man heller ikke.

Jeg gikk litt oppgitt tilbake mot bordet, og var synlig irritert. Hva er vitsen med at man lar ungene, tilsynelatende uten å bry seg, løpe rundt å peke folk i trynet med pistoler, og så skyte på dem?

Disse mødrene og en bestemor satt og pratet og lo og koste seg, og selvom jeg forsøkte å si høyt til vår sønn at "dersom du ikke liker å være der inne når det er sånn, så kom hit", gadd de ikke å bry seg.

Da ungene henvendte seg til sine mødre, var det null respons å få. De avfeide dem med kaffekoppen og et blikk som ikke engang enset dem. Ungene gjorde akkurat som de ville.

De løp rundt i "restauranten" og siktet på andre folk som satt å spiste også...

Bestemoren forsøkte å si høyt til den ene ungen, at det ikke så pent ut å løpe rundt med pistol, og ba ungen legge den igjen. Ungen hadde null respekt for henne og bare hånlo før han gikk inn igjen på lekerommet med den, moren enset fortsatt ingenting/brydde seg ikke.

Greit nok. Folk må jo såklart bestemme selv. Men andre får jo tanker som ikke er så fine. Og jeg er ikke prippen, og skjønner at gutter skal ha lekepistoler, min har en selv. Men jeg aksepterer IKKE at sønnen vår peker den i ansiktet på folk, OG skyter! -OG han hadde aldri fått ha den med i et lekerom med alt fra 3 år til 10 år gamle barn!

Min sønn kom i lek med dem etterhvert, og leken gikk heller over i politi og røver da han foreslo det :)

Bare for å understreke at disse menneskene var merkelige , så må jeg legge til at da de var ferdige så :

Satt de 10 brett med tomme kartonger og matemballasje på nabobordet. Da en ansatt kom å spurte om det var dems svarte de bare at " ja, det er vårt. DET og DET og DET men IKKE det kan du kaste. Det vil nok ungene ha enda". -Den ansatte ble litt satt ut, da man rydder etter seg selv på slike steder, men hun må ha blitt paff hun også, for hun ryddet etter dem noe motvillig.
Og da hun spurte om noe annet også tilhørte dem, så ba de henne jammen meg om å kaste det også.

Derfor velger jeg å nominere helgens sladregjøker fra McDonalds.

Endret av *SommerFrisk*
Skrevet

Vi har sex kanskje 4-6 ganger i året. J

Han maste seg til en runde i senga. Jeg satt oppå han og gjorde all jobben, var egentlig ikke kåt eller lysten i det hele tatt.

Da kommer det fra han- klem sammen, du er jammen meg blitt vid!

Jeg klemte til, og han sier, sånn ja.

Vi byttet stilling, og han kjører den inn og sier klem, klem hardere for hver jukk..

Snakk om å knekke selvfølelsen helt...

Han pleier klage på at jeg er for trang, men da er jeg gjerne kåt og klar også.

Anonymous poster hash: 4bee5...2a9

Fy faen.. Skjønner at dere bare har sex fire ganger i året. :/ Uff!

Anonymous poster hash: 45003...fa8

Skrevet

Mannen min som skulle gi meg nattakyss nå akkurat. Jeg sitter i sofaen, han lener seg mot meg, legger begge hendene sine på puppene mine og lener seg enda lenger frem!

Jeg holdt jo på å miste pusten. Nå er han fornærmet fordi jeg blr sur ;)

Anonymous poster hash: 2abe3...b72

Skrevet

To kronidioter jeg ønsker å dra frem denne helga, hvem som får 1.plass får dere avgjøre selv.

Førstemann ut er barnets far som skulle hente ungen til dagssamvær. Mente det ikke var nødvendig å låne bilstol denne gangen, for han hadde fiksa selv. *bruser med fjærene* all ære til han for det. Følger ungen ut i bilen og ser ganske kjapt at denne stolen ikke er egnet til en liten pode på 1,5 og ca 11kg. Stolen er jo forovervendt, men shit la gå. Problemet dukker opp da det står med stor bokstaver på siden at denne stolen er beregnet på unger fra 15-36kg!! Shit IKKE la gå! Furten han da jeg henta bilstolen i bilen min.

Andre mann er en luring på Facebook som var mektig imponert iver favorittsporten sin som var størst og best i verden. Her hadde sporten hedret Nelson Mandela, og det viste hvor stor og flott sporten var, ikke den betydning mannen hadde hatt for verden. Da ristet jeg oppgitt på hodet og lo litt..

Skrevet

Nominerer broren min som har lånt 100.000 kroner av vår uføre mor, som han nå nekter å betale tilbake, samtidig som han skjeller moren vår ut til det punkt at hun nå er innlagt på sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...