Gjest Gul stjerne Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg begynner med min kandidat: Jeg står på kjøkkenet og forbereder en svært god middag, en vel gjennomtenkt treretters til venner som ventes på besøk. Jeg har jobbet med og planlagt menyen i mange dager, fordi jeg gleder meg og liker å lage mat. Da kommer det ynkende og sutrende fra min elskede mann og samarbeidspartner i livet: "Ååååå, jeg gruer meg sånn til å spise i kveld, jeg lurer på om jeg klarer å få ned en bit", med bevrende underleppe. Og så går han og legger seg. Snakk om å bidra til å lage god stemning! (Forøvrig har jeg bestemt meg for å ha en super aften og drite i han).
BareMas Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Kan kåringen pågå ut søndag? Tipper jeg støter på en eller annen i løpe av helgen..
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Ja, kåringen kan sikkert pågå og pågå i dager og uker, det blir vel nok av episoder å ta av
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Jøss, hva feiler det mannen din Jackie? Har han spisevegring? Anonymous poster hash: 36d48...41c
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Tja, la oss si han er nedstemt. Jeg har flere ganger spurt om han er så dårlig at vi skal utsette middagen, men han har overbevist meg flere ganger om at det skal bli såååå trivelig. hi
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Dette er jo en fantastisk konkurranse!! Come on, folkens!! Min mann var dust i går kveld. Vi sliter med legging av sønnen vår for tida, og i går var intet unntak. Jeg satt inne hos han i nesten en time da han endelig sovnet. Akkurat i det jeg sendte yippi-melding til mannen min, klarer han å starte snøscooteren rett utenfor vinduet. Han hadde byttet en del og måtte bare teste lyden, derfor "ruset" han motoren litt ekstra. Sønnen vår våknet selvfølgelig. Anonymous poster hash: cd8de...a46
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Dette er jo en fantastisk konkurranse!! Come on, folkens!! Min mann var dust i går kveld. Vi sliter med legging av sønnen vår for tida, og i går var intet unntak. Jeg satt inne hos han i nesten en time da han endelig sovnet. Akkurat i det jeg sendte yippi-melding til mannen min, klarer han å starte snøscooteren rett utenfor vinduet. Han hadde byttet en del og måtte bare teste lyden, derfor "ruset" han motoren litt ekstra. Sønnen vår våknet selvfølgelig. Anonymous poster hash: cd8de...a46 Å Gud bedre... Anonymous poster hash: f53f7...ef1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Min ex hadde bestilt iphone fra ebay som ble stoppet i Tollen. Ble ikke sendt som gave og sto ikke sum. Selger orket ikke bryet med å sende papirer til Tollerne. Da sier min kjære ex så greit : jeg skrev under på alle papirene jeg selv ! WTF ! Vet du hva man kaller slikt sier jeg : dokumentforfalsking ! Han ble litt spak og rød. Herrefred, han er liksom far til sønnen min! :/ Anonymous poster hash: c1958...075
Ugl@ ruger... Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg slenger meg på. Min kandidat er selvsagt min husbond selvsagt. Nå har han gnålt på dagesvis om at vi må ta inn kaninen ( det er rundt 0 grader, litt snø, kNinen bor i isolert hus og har masse høy og blir sjekket, matet, gitt vann osv 3 ganger for dag), jeg ga omsider etter mot at kaninen flyttes på et rom som for tiden ikke er i bruk ( skal pusses opp på nyåret). JEG fikk selvsagt jobben med å finne, vaske og klargjøre inneburet som har stått å støvet ned under verandaen. Fikk satt buret på plass, innredet med alt som en kanin trenger for å trives, og ikke minst henta kaninen inn. Så kommer min gauder av en mann ned og bryter ut: Han kan ikke stå her!! Jeg skal jo jobbe her med noe greier! Freeeeeeees!!!! Ja, så har jeg igjen kaninbur i yttergangen, mest lyst til å flå gubben levende! For da jeg skulle ut med kaninen igjen sto nemlig gubben og jentungene med skikkelig surlepper å gnålte om: han kan jo fryyyse staaaakar! Grrr....alltid skal jeg bli framstilt somd en " slemme". Ser jo hvor mye se gjør for kaninen ellers, hadde det ikke vært for meg hadde han sulta og tørsta ihjel i sin egen drit!!! Knurr! Det er jeg som ser til ham flere ganger for dag, skifter på buret to ganger i uka, strør doen hver dag, fyller på høy, fyller vannflaska, tar ham med til veterinær. Nevnte jeg at vi også har hund, katt og gullfisk??? Gjett hvem om ordner med dem også??? Og gjett hvem som absolutt skulle ha dyrene? Akkurat!! Svar på første meg, på det andre, gubben og ungene! Endret 7. desember 2013 av Ugl@ er tilbake...
prekæs Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Min kandidat er meg selv, som gjorde det sjakktrekket å dra til Ikea på en lørdag før jul når det i tillegg er 15% på alle varer for "ikea Family" medlemmer.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Min kandidat er meg selv, som gjorde det sjakktrekket å dra til Ikea på en lørdag før jul når det i tillegg er 15% på alle varer for "ikea Family" medlemmer. Men det var da ikke dumt? Anonymous poster hash: ed14b...bae
Gjest Frøken Regine Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 En god kandidat er han som var før meg i køen på butikken i dag. Han hadde tydeligvis pantet flasker, men skulle ikke handle noe så han ville ha en tilgodelapp. Hun i kassa forsøkte å forklare at han trengte ikke tilgodelapp, men at panteseddelen fungerte som det. "NEI! Jeg VIL ha en tilgodelapp!" Skulle tro det var den mannlige versjonen av Lille Prinsesse som sto foran meg.
prekæs Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Min kandidat er meg selv, som gjorde det sjakktrekket å dra til Ikea på en lørdag før jul når det i tillegg er 15% på alle varer for "ikea Family" medlemmer. Men det var da ikke dumt? Anonymous poster hash: ed14b...bae I utgangspunktet ikke. Skulle ha gavekort og det gjelder ikke tilbudet og det var vel helst køene jeg mente. Det verste jeg har sett:) Endret 7. desember 2013 av prekæs
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Jeg forsøkte å få sønnen vår til å spise opp minst 1/4 skive til frokost i dag. Han har bedrevet matnekt i noen dager nå. Min ellers så fantastiske mann hadde stått opp med feil fot og presterte å antyde at jeg bedrev omsorgssvikt fordi jeg ikke hadde laget pølser til gutten etter to timer, når jeg visste at pølser hadde han uansett spist. Siden jeg har lagt syk i noen dager, klarte han å slenge på at jeg hele denne uka har hatt en slapp holdning til livet. Da jeg tok til tårer fikk jeg høre at jeg må være deperimert og bør ta en tur til legen. Kronidiot!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 En god kandidat er han som var før meg i køen på butikken i dag. Han hadde tydeligvis pantet flasker, men skulle ikke handle noe så han ville ha en tilgodelapp. Hun i kassa forsøkte å forklare at han trengte ikke tilgodelapp, men at panteseddelen fungerte som det. "NEI! Jeg VIL ha en tilgodelapp!" Skulle tro det var den mannlige versjonen av Lille Prinsesse som sto foran meg. Tilgodelapp faktisk. Hva med penger i stede for? Merkelig, har aldri pantet flasker han da... Anonymous poster hash: da70e...5a2
Gjest Morn du Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Jeg forsøkte å få sønnen vår til å spise opp minst 1/4 skive til frokost i dag. Han har bedrevet matnekt i noen dager nå. Min ellers så fantastiske mann hadde stått opp med feil fot og presterte å antyde at jeg bedrev omsorgssvikt fordi jeg ikke hadde laget pølser til gutten etter to timer, når jeg visste at pølser hadde han uansett spist. Siden jeg har lagt syk i noen dager, klarte han å slenge på at jeg hele denne uka har hatt en slapp holdning til livet. Da jeg tok til tårer fikk jeg høre at jeg må være deperimert og bør ta en tur til legen. Kronidiot! Herrefred, må ha stått opp med feil bein x 5 i dag han. Huff, klem til deg. Håper sønnen spiser litt snart og da...
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Jeg forsøkte å få sønnen vår til å spise opp minst 1/4 skive til frokost i dag. Han har bedrevet matnekt i noen dager nå. Min ellers så fantastiske mann hadde stått opp med feil fot og presterte å antyde at jeg bedrev omsorgssvikt fordi jeg ikke hadde laget pølser til gutten etter to timer, når jeg visste at pølser hadde han uansett spist. Siden jeg har lagt syk i noen dager, klarte han å slenge på at jeg hele denne uka har hatt en slapp holdning til livet. Da jeg tok til tårer fikk jeg høre at jeg må være deperimert og bør ta en tur til legen. Kronidiot!Herrefred, må ha stått opp med feil bein x 5 i dag han. Huff, klem til deg. Håper sønnen spiser litt snart og da... Sønnen har inntatt minimalt i dag også, så nå har vi kjøpt babygrøt i fortvilelse. Mannen later som ingenting, så da gjør jeg også det, men må si det føles utrolig fælt når det kommer sånne ting fra et menneske som har vært bare positiv og respektfull i over fem år. Men... kanskje på tide at han også hadde en dårlig dag. Vi har begge vært utslitt den siste tiden.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 Jeg forsøkte å få sønnen vår til å spise opp minst 1/4 skive til frokost i dag. Han har bedrevet matnekt i noen dager nå. Min ellers så fantastiske mann hadde stått opp med feil fot og presterte å antyde at jeg bedrev omsorgssvikt fordi jeg ikke hadde laget pølser til gutten etter to timer, når jeg visste at pølser hadde han uansett spist. Siden jeg har lagt syk i noen dager, klarte han å slenge på at jeg hele denne uka har hatt en slapp holdning til livet. Da jeg tok til tårer fikk jeg høre at jeg må være deperimert og bør ta en tur til legen. Kronidiot! ! Jeg tror mannen din leder foreløpig! "Slapp holdning til livet", faktisk?! Tronen er nær..! Anonymous poster hash: 07079...16d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Min mann er av en eller annen grunn super kåt denne helgen. Uheldigvis har vi besøk av foreldrene hans.. Flaut att han "lusker" rundt meg som en sulten hundevalp.. Anonymous poster hash: b9636...75b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #20 Skrevet 7. desember 2013 Jeg vil nominere min samboer. Det var hans tur til å stå opp med jenta vår. Men han ble visst så syk i løpet av natta, at han ikke klarte å stå opp. Det ble da til at jeg stod opp ned jenta, null stress. Han våkner så nærmere klokken 12.30. Går rett ut på badet, tar seg en dusj, før han sier at han måååå på jobb i dag. Ja vel, sier jeg, er ikke du syk da??! Jo, jeg er veldig syk, men klarer å jobbe. Greit... Så drar han på jobb klokken 13, kom hjem nå klokken 18 og gikk å la seg på senga for å sove. For nå var han blitt syk igjen jo. Så syk ble han, at han ikke klarte å ha jenta sammen med seg slik at jeg kunne dra på butikken for å handle. Så nå må jeg dra med meg ungen ut i møkkaværet, ut på handling, slik at vi får noe mat i kroppen. I tillegg fikk jeg høre at jeg har vært ei sur og usympatisk kjerring i hele dag, som ikke skjønner hvor fælt han har det. Såe, ja, jeg nominerer min drittgubbe! Anonymous poster hash: d5a35...f7e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 Vi har sex kanskje 4-6 ganger i året. J Han maste seg til en runde i senga. Jeg satt oppå han og gjorde all jobben, var egentlig ikke kåt eller lysten i det hele tatt. Da kommer det fra han- klem sammen, du er jammen meg blitt vid! Jeg klemte til, og han sier, sånn ja. Vi byttet stilling, og han kjører den inn og sier klem, klem hardere for hver jukk.. Snakk om å knekke selvfølelsen helt... Han pleier klage på at jeg er for trang, men da er jeg gjerne kåt og klar også. Anonymous poster hash: 4bee5...2a9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #22 Skrevet 7. desember 2013 Min kandidat er meg selv, som gjorde det sjakktrekket å dra til Ikea på en lørdag før jul når det i tillegg er 15% på alle varer for "ikea Family" medlemmer. Respekt! 😰 Anonymous poster hash: ced60...e1d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #23 Skrevet 7. desember 2013 Vi har sex kanskje 4-6 ganger i året. J Han maste seg til en runde i senga. Jeg satt oppå han og gjorde all jobben, var egentlig ikke kåt eller lysten i det hele tatt. Da kommer det fra han- klem sammen, du er jammen meg blitt vid! Jeg klemte til, og han sier, sånn ja. Vi byttet stilling, og han kjører den inn og sier klem, klem hardere for hver jukk.. Snakk om å knekke selvfølelsen helt... Han pleier klage på at jeg er for trang, men da er jeg gjerne kåt og klar også. Anonymous poster hash: 4bee5...2a9 For en idiot! Anonymous poster hash: f53f7...ef1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #24 Skrevet 7. desember 2013 Vil nominere min venninne som har vært på bytur igår. dritafull, i høye stilletthæler, på blankis, bestemmer hun seg for å løfte på en kamerat. Det ender med tur på legevakt. Hun får beskjed om at hun mest sannsynlig har brudd, men at røntgenavdelingen ikke er oppe på natten. men hun gidder ikke dra tilbake for røntgen pga det er for dyrt, men hun skal ut igjen ikveld for å drikke bort smerten! Anonymous poster hash: 79da3...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #25 Skrevet 7. desember 2013 Min kandidat er meg selv, som gjorde det sjakktrekket å dra til Ikea på en lørdag før jul når det i tillegg er 15% på alle varer for "ikea Family" medlemmer. Da sender jeg en stooor takk til intuisjonen min som overtalte meg til IKKE å dra til Ikea i dag - selv om jeg hadde planlagt det og ikke forstod hvorfor noe sa meg at jeg absolutt ikke skulle dit i dag... Visste ingenting om tilbudene.... Anonymous poster hash: 7c9b3...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå