Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Venter på en pakke og skulle mer enn gjerne hatt den i dag :-) Anonymous poster hash: 16f63...1f3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Ja, men aldri pakker. Har enorm postkasse, og har sporet mange pakker som burde vært levert lørdager, men de kommer alltid over helgen. Anonymous poster hash: a1ec7...59e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Hehe, jeg skulle faktisk akkurat til å lage en tråd om det samme Vet vi har fått avis og annen post innimellom på lørdager, men aldri pakker, tror jeg. Er veldig spent på pakka som kommer, så hadde intenst håpet den kom idag... Men nei, får vel vente til mandag eller tirsdag Anonymous poster hash: 48589...a9c
<3 2G <3 Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har bodd en plass der pakker ikke kommer i posten på mandager.... Posten sendte kun ut pakkelapp tirsdag til lørdag...
me_87 Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har flere ganger fått pakker på lørdager. Bor i bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå