Gå til innhold

Snø ute, snø inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ai, lokket på kenwooden er ødelagt, og her står jeg i en melsky!

Nu vel, kjøkkenet skulle vel uansett julevaskes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ble det i det minste hvit jul :P

Jeg finnes ikke bitter for at det ikke er et snøfnugg her, he he, vil ha snø! :D

Skrevet

Jeg mistet akkurat den lille åpningsdelen av lokket oppi bolledeigen imens maskinen kjørte. Utrolig nok var den like hel da jeg plukket den ut.

Skrevet

Her er det snø ute, og det blir nok straks snø inne også. 2 små venninner kommer nemlig på besøk om kort tid for å bake pepperkaker. :)

La meg si det sånn,- jeg har ikke giddet støvsuge gulvet før besøket slik jeg ellers pleier. :P

Skrevet

Sukk, jeg lengter etter snø - dog vil helst ha det ute, ikke inne :P Og nu ble jeg inspirert til å bake :)

Skrevet

Jeg mistet akkurat den lille åpningsdelen av lokket oppi bolledeigen imens maskinen kjørte. Utrolig nok var den like hel da jeg plukket den ut.

Det kunne blitt voldsomt skumle boller...

Skrevet

Hvit jul unner jeg alle, og arrangerer herved selvplukk av snø til dere som mangler. Jeg setter ut en stige, så når inngangspartiet er snøfritt kan dere klatre opp og forsyne dere grovt på verandaen min. Har nemlig en mistanke om at verandadøra ikke kan åpnes, selv om jeg måket der ute i forrige uke.

Skrevet

Sist jul klarte jeg et lignende stunt under baking. Hett tips: Hvis bakepulveret faller fra øverste hylle er IKKE volleyballslag den beste reaksjon man kan ha. ;)

Skrevet

Matmisjonens bakverk er faaaaarlige!!! Sticky Buns er favoritten her. For ikke å snakke om Chili con carne'n fra samme sted.

Oj, er visst egentlig veldig sulten kjenner jeg.

Skrevet

Hvit jul unner jeg alle, og arrangerer herved selvplukk av snø til dere som mangler. Jeg setter ut en stige, så når inngangspartiet er snøfritt kan dere klatre opp og forsyne dere grovt på verandaen min. Har nemlig en mistanke om at verandadøra ikke kan åpnes, selv om jeg måket der ute i forrige uke.

Jøssemann, her er det NADA, godt du er en god SV-er og deler godene.

Skrevet

Nå er det i hvert fall ikke snø ut lenger (med forbehold om at ikke værforholdene er veldig lokale) :fnise:

Fuktig håndkle over kjøkkenmaskinen gjør forresten susen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...