frk Nilsen Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 - sove til 9.45, luksus når man vanligvis er oppe FØR 06.00 - god kaffe - fint vintervær (uten snø) - påfyll av god kaffe - kos med minstemann mens storebror og mannen er på svømming Ha en finfin lørdag krangledamer
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Her skal det straks pakkes noen julegaver. Kos! Mye mulig vi må unne oss noen pepperkaker også. Fin lørdag til deg også. Og hele hurven.
Light of my life Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Fikk sove til jeg våknet 10:45!! Kan ikke huske sist jeg sov så lenge. Fine mannen hadde tatt med seg snuppa ut en tur så det var stille i heimen Og tross julebord i går er jeg i fin form i dag Snuppis sover så nå må jeg gå å bake litt tror jeg. Ha en super lørdag dere
sug lut Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Lang fin morgen mens vaskemaskin gjorde sitt og vi hadde totimers voldsomt kaffedominert egg-og-bacon-frokost. Sinnsykt kaldt ute, inn fra tur i sola med røde kinn og fredfylt sinn. Herfra og ut skal jeg bare brette tøy, stryke og være langsom. Lørdag er lekkert.
Dr. Fyll Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Nydelige lørdagen. God frokost, god kaffe og knitring i peisen. 7 blå og klarvær. Mini har akkurat kommet inn fra lek med naboungene, nå lader vi opp til julegaveshopping og café. Skal også prøve meg på Sarah Bernardt senere i ettermiddag, er litt spent på om mine rustne konditorevner kan vekkes til live igjen. Om ikke blir det mye snadder på fuglebrettet i kveld.
Barbarella og froskebarna Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 To barn sover, en i sofaen med meg foran film på TVen, kaffe i koppen og kanelsnurr i hånda herlig!
Barbarella og froskebarna Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 To barn sover, en i sofaen med meg foran film på TVen, kaffe i koppen og kanelsnurr i hånda herlig! Og mannen står på kjøkkenet og rydder Må legge til at dette ikke akkurat er vanlig hverdag for meg, men han skal ut i kveld så jeg har litt goodwill på forhånd, hehe
Iiiiik Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Jeg fikk sove til 09.30 Det lukter pinnekjøtt Snart fyker ribba inn i ovnen Medisterkakene ble gode Småungene er hos mormor Masse gode konfekt ble ferdigstilte i går kveld I kveld får vi besøk av masse fine folk
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 To nyklipte små menn. Ferdig med to julegaver til. Monstrøs førjulshandel i rolig butikk unnagjort. To timer latskap for meg selv. Snart gjøres klar til jentenes årlige julesprell med mat og vin.
frk Nilsen Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2013 Skulle på julegaveshopping, men vi endte opp med nytt spisebord fra Bolia Nå er det taco og jul i svingen
Ugl@ ruger... Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Snø ute Fyr i peisovnen Ca 20 t-lys tent i lykter rundt om Minstemor og far koser seg med sjakk Eldstemann og mellomste spiller Minecraft sammen. Undertegnede har en liten hund på fanget, en kanin sover på en side og pusen på den andre siden, heklinga ligger på bordet.. Familieidyll... God lørdag :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Fin lørdag til alle! Her er det godt og varmt i stua, hvitt ute, en pepperkakefull og melisklissete fireåring er i seng og mannen har pyntet huset så fint med julelys ute. Imorgen skal snuppis og mamma på teater og se Reisen til Julestjernen- no boys allowed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå