Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #26 Skrevet 7. desember 2013 Har innen interesse av å vite hvem du er, men hvis du vet hvem jeg er.. Gjør det eller kontakt meg på fb med falskt navn da. (Hvis du er redd for at jeg skal vite hvem du er da) Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
sug lut Skrevet 7. desember 2013 #27 Skrevet 7. desember 2013 Spiller jo minimal rolle om hun ikke merket det.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #28 Skrevet 7. desember 2013 Jeg kjenner deg nok ikke, for da hadde jeg visst det som du har å fortelle (håper jeg da) gi meg en bokstav. Fornavn eller etternavn. Eller område. Er det riktig, bør vi prate sammen. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Nå var det ikke akkurat dette som var formålet med tråden, jeg er ute etter å forstå hvorfor enkelte velger å tilgi, kanskje du kan svare på det...? Om du vil vite om det er deg jeg mener her, så får du komme med noe som sier noe om hvem du eller han er. Er det rett, sender jeg deg gjerne en melding etterpå! Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #29 Skrevet 7. desember 2013 Er første bokstav i fornavnet T? Dette høres veldig kjent ut.. Anonymous poster hash: 77bc9...515
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. desember 2013 #30 Skrevet 7. desember 2013 Aldri i verden! Hadde vært på hodet og ræva ut!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #31 Skrevet 7. desember 2013 Forstår ikke hvorfor du bryr deg egentlig. Kanskje det er du som har drevet med å hore deg på mannen min. Hvis du ikke kan stå opp for deg selv, så la være å skrive slike ting. Enten er du den forsmådde elskerinnen eller så er du bare en feig forbaska sladrekjerring. Få deg et liv! Noe nytt å legge til dramaet rundt meg og mannen min tviler jeg igrunnen på at du har. Jeg tenker at jeg vet nok. Nå forsøker vi å samle bitene av forholdet vårt og redde det som kan reddes. Det som har skjedd før, får bare forbli en hemmelighet. Jeg vil ikke vite mer likevel. Nei, han begynner nok ikke på T som var forslaget til noen andre her. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #32 Skrevet 7. desember 2013 Forstår ikke hvorfor du bryr deg egentlig. Kanskje det er du som har drevet med å hore deg på mannen min. Hvis du ikke kan stå opp for deg selv, så la være å skrive slike ting. Enten er du den forsmådde elskerinnen eller så er du bare en feig forbaska sladrekjerring. Få deg et liv! Noe nytt å legge til dramaet rundt meg og mannen min tviler jeg igrunnen på at du har. Jeg tenker at jeg vet nok. Nå forsøker vi å samle bitene av forholdet vårt og redde det som kan reddes. Det som har skjedd før, får bare forbli en hemmelighet. Jeg vil ikke vite mer likevel. Nei, han begynner nok ikke på T som var forslaget til noen andre her. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Jeg forstår ikke hvorfor du er sint på meg. Kan ikke tro at verden er så liten at jeg skulle treffe på kona akkurat her! Jeg kan "stå opp for meg selv" jeg! selv om jeg ikke vil sende melding på fb. Det høres kanskje ut som om du har et problem siden du kaster deg over meg. Du vet ikke en gang om det er deg det gjelder! Du kunne jo bare svart på spørsmålet i tråden, ikke beskylde meg for ting. Og hvis du likevel vet nok, hvorfor vil du vite mer...? Men skulle du være den jeg antyder til, ville jeg tro det var et par relativt viktige momenter mannen din ikke har fortalt. Men uansett bør du ikke legge all skyld på elskerinnen, siden det faktisk er mannen din som har gjort den groveste feilen. Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #33 Skrevet 7. desember 2013 Jeg vet at det er meg. Jeg vet også nok. Jeg vet at han ikke vil ha noe med henne/deg å gjøre. Jeg vet at han forsøker det han kan for å ordne opp mellom oss. Han gjør ALT for å fikse skaden han har påført meg. Om han ikke har fortalt meg alle detaljene, så er det ok. Jeg vet nok det viktigste. Svar på hvorfor jeg fremdeles er med ham, det svarer jeg ikke på. Ja, du er feig som ikke engang tør å gi meg en forbokstav eller område. Nettopp fordi du vet at jeg vil vite hvem du er da. Tror ikke du har noe nytt å komme med. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Mrs Smith Skrevet 7. desember 2013 #34 Skrevet 7. desember 2013 Kunne nok tilgitt et ons, men ikke et langvarig forhold. Uansett om han ville satse videre med meg så ville mistanken ligger der for alltid, tenker ha eller møter han hun andre
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #35 Skrevet 7. desember 2013 Jeg vet at det er meg. Jeg vet også nok. Jeg vet at han ikke vil ha noe med henne/deg å gjøre. Jeg vet at han forsøker det han kan for å ordne opp mellom oss. Han gjør ALT for å fikse skaden han har påført meg. Om han ikke har fortalt meg alle detaljene, så er det ok. Jeg vet nok det viktigste. Svar på hvorfor jeg fremdeles er med ham, det svarer jeg ikke på. Ja, du er feig som ikke engang tør å gi meg en forbokstav eller område. Nettopp fordi du vet at jeg vil vite hvem du er da. Tror ikke du har noe nytt å komme med. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Dette blir for dumt! OM du er henne, vet jeg dessverre at han ikke gjør ALT og at det er noen av detaljene han neppe ville gitt deg. Du vet at disse mennene lyver konstant. Jeg bryr meg vel ikke om du vet hvem jeg er! Det hadde ikke vært noe problem for meg akkurat. Men jeg kan gi deg en S- Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #36 Skrevet 7. desember 2013 Ok. Regner med at du er gravid i tillegg? Desverre så vil du aldri bli nr en for ham. Joda, han gjør alt for å redde oss nå. Du er bare bitter for at han ikke vil ha deg. Tror ikke du har mer å tilføye. Bokstaven hans er ikke S. Trist at det finnes flere som deg. Håper ikke de har barn sammen slik som oss. Stakkars folk. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #37 Skrevet 7. desember 2013 Kunne nok tilgitt et ons, men ikke et langvarig forhold. Uansett om han ville satse videre med meg så ville mistanken ligger der for alltid, tenker ha eller møter han hun andre signerer denne! Kan jo aldri stole på han etter dette. Aldri vite når han snakke sant eller lyver. Så vondt vil jeg helt enkelt ikke meg selv. Hvorfor skulle en som har hatt et langvarig forhold plutselig slutte å være utro? Helt ærlig, så tror jeg det aldri kommer til å skje! Han vil stadig være på jakt etter andre. Anonymous poster hash: 52269...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #38 Skrevet 7. desember 2013 Ok. Regner med at du er gravid i tillegg? Desverre så vil du aldri bli nr en for ham. Joda, han gjør alt for å redde oss nå. Du er bare bitter for at han ikke vil ha deg. Tror ikke du har mer å tilføye. Bokstaven hans er ikke S. Trist at det finnes flere som deg. Håper ikke de har barn sammen slik som oss. Stakkars folk. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Men kjære deg, du er jo helt besatt av dette! Du sier selv at det ikke er deg hi snakker om (etter at hun ga deg bokstaven) så hvorfor fortsetter du å kverulere på dette? Det står jo ingen plass at det er hi som er den andre kvinnen her. Dette er et anonymforum så hun hadde ikke løpt noen risiko ved å innrømme det. Jeg syns synd på deg da det tydelig er en svært vanskelig situasjon du er i og du virker langt fra komfortabel eller ferdig med det som mannen din har gjort mot deg. En ting er å ville tilgi, noe helt annet er å klare det. Jeg håper for din egen del at du klarer å bli kvitt bitterheten din. Du har det nok veldig vanskelig nå. Anonymous poster hash: 507e1...8c7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #39 Skrevet 7. desember 2013 Det går fint meg meg. Ingen fare. :-) Det er faktisk verre for ham nå. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #40 Skrevet 7. desember 2013 Ok. Regner med at du er gravid i tillegg? Desverre så vil du aldri bli nr en for ham. Joda, han gjør alt for å redde oss nå. Du er bare bitter for at han ikke vil ha deg. Tror ikke du har mer å tilføye. Bokstaven hans er ikke S. Trist at det finnes flere som deg. Håper ikke de har barn sammen slik som oss. Stakkars folk. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Hehe, se der, det var ikke deg om ingen av navnene hans starter med en s! Glad jeg ikke sendte noen melding på fb!! Hvorfor være så sint på meg da?? Tenk på hvem som har skyld i at mannen din har vært utro. Det er ikke meg og heller ikke hans elskerinne. Det er i første rekke han, deretter kommer kanskje du... Og nei, jeg er ikke bitter! Jeg var heller aldri elskerinnen. Men tror heller ingen andre vil ha en mann av den typen du har. Håper du får det bedre med deg selv etter hvert, for det høres ikke ut som om du har det bra nå. Kanskje du faktisk hadde hatt godt av kun å svare på spørsmålet i tråden, uten å utdype noe mer, sånn at du hadde fått ventilert deg litt. Men husk at man ikke skal tilgi for en hver pris. Og greier man det ikke, er det ikke noe nederlag! Lykke til! Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #41 Skrevet 7. desember 2013 (Får ikke til å sitere) 23.23, så bra at det går bedre, men helt god virker du likevel ikke når du automatisk antar at det blir skrevet om dere. Du fyker i strupen på hi og kaller henne ting og beskylder henne for å ville stjele mannen din. Du ser selv at det ikke er helt bra oppførsel? Og at mannen din har det vondt etter å ha lurt og løyet til deg i lange tider? Det er vel det at han ble oppdaget som plager han mest. Man kan ikke skylde på dårlig dømmekraft og uhell når man bevisst går inn for å lure det menneske man lever sammen med. Anonymous poster hash: 507e1...8c7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #42 Skrevet 7. desember 2013 (Får ikke til å sitere) 23.23, så bra at det går bedre, men helt god virker du likevel ikke når du automatisk antar at det blir skrevet om dere. Du fyker i strupen på hi og kaller henne ting og beskylder henne for å ville stjele mannen din. Du ser selv at det ikke er helt bra oppførsel? Og at mannen din har det vondt etter å ha lurt og løyet til deg i lange tider? Det er vel det at han ble oppdaget som plager han mest. Man kan ikke skylde på dårlig dømmekraft og uhell når man bevisst går inn for å lure det menneske man lever sammen med. Anonymous poster hash: 507e1...8c7 Takk for støtten dere! Jeg er helt enig med dere begge to! Det var ikke helt sånn jeg hadde tenkt tråden skulle bli... Var (og er fortsatt) nysgjerrig på hva som får folk til å ta valg og handle som de gjør. Dette er jo en meget spesiell situasjon å komme i... Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #43 Skrevet 7. desember 2013 Dette var en særdeles god underholdning på en ellers kjedelig lørdagskveld. Lykke til videre Hi. Håper du klarer å legge bort bitterheten og nyte resten av svangerskapet. Shit happends. ;-) Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #44 Skrevet 8. desember 2013 Tror det er du som har et problem her! Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #45 Skrevet 8. desember 2013 Dette var en særdeles god underholdning på en ellers kjedelig lørdagskveld. Lykke til videre Hi. Håper du klarer å legge bort bitterheten og nyte resten av svangerskapet. Shit happends. ;-) Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Syke kjerring! Anonymous poster hash: 52269...9ae
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #46 Skrevet 8. desember 2013 Dette har utviklet seg til å bli en heller stygg tråd... Om HI er en som er involvert eller bare kjenner til dette spiller ingen rolle. Om den andre som har opplevd dette er den samme som HI har hørt om, eller en helt annen, spiller heller ingen rolle. Historien er dessverre trolig ikke unik, ergo trenger de som skriver her ikke å ha noe med hverandre å gjøre. Og har de noe med hverandre å gjøre, så er ikke bim stedet å ta oppvasken uansett. Slik jeg ser det er en slik sak bare uendelig tragisk for de involverte. Det er trolig to damer involvert som er blitt ført bak lyset av én og samme mann. Den hele årsaken til at mannen har valgt å leve et slikt dobbeltliv, det vet trolig bare mannen selv. Og til tross for at det nå tydeligvis er kommet til et oppgjør med de involverte, så vet trolig ingen av damene den fulle og hele sannheten, fordi mannen mest sansynlig velger å gi den versjonen av det som har skjedd som gjør at han kan redde ett av forholdene. Kanskje har han omsider funnet ut hva han virkelig ønsker seg. Kanskje er han bare feig og velger minste motstands vei. Som sag, det vet bare mannen. At det er vanvittig mye sterke og ubehagelige følelser involvert hos begge damer, det er ikke rart. Hvis situasjonen er slik at dama på si har trodd at hun hadde en fremtid sammen med mannen og nå er gravid, så kan jeg godt forstå at hun ikke forstår kona/samboeren som velger å beholde en mann som har vært utro over lang tid. Jeg har ingen problemer med å forstå at den andre dama ikke forstår det. Hvis det er slik at hun er gravid så opplever også hun å ha blitt dumpet av faren til sitt barn, kanskje den mannen hun trodde hun hadde en fremtid med. Ikke rart hun er uforstående. At kona/samboeren til mannen velger å tilgi og fortsette å leve med mannen er hennes valg, et valg hun skal respekteres for om hun faktisk greier det. Hun velger i så fall ikke letteste utvei! Hun har tydeligvis fått en versjon av sannheten av mannen som hun føler hun kan leve med. Trolig en versjon hvor den andre damen er synderen (og som nå til og med kanskje er gravid). Det er ikke rart det er bitterhet involvert! Og hvis man først har valgt å fortsette å leve med mannen så er det lettere å legge bitterheten og sinnet mot "den andre dama" enn mot den mannen som egentlig er den virkelige synderen. Jeg har ingen problemer med å forstå det. I steden for den drittkastingen denne tråden har utviklet seg til, så synes jeg heller at vi skal roe det ned. Respektere at begge involverte damer er i en ekstremt vanskelig situasjon, en situasjon som får frem det beste og verste i folk. Begge damer har veldig gode grunner til å være ekstremt såret, sinte og bitre. Selv om de opplever situasjonen fra motsatte sider så har de faktisk langt mer til felles enn de trolig ønsker å innrømme. Ingen av dem har det enkelt, begge trenger støtte og respekt i den situasjonen de befinner seg i. Det er naturlig at mye av følelsene rettes mot "den andre" som dermed blir den store syndebukken. Den som vinner på det er mannen... Damene er på sett og vis i samme båt, begge bedratt av samme mann. Jeg foreslår at vi avslutter denne tråden slik at vi ikke er med på å fyre opp under allerede svært vanskelige følelser hos de involverte - uavhengig om HI er invovert direkte i saken eller om det HI forteller er linket med den damen som nå tydeligvis står midt oppi dette med mannen sin. Mine tanker går til dere begge - eller alle, hvis det er ulike situasjoner det her er snakk om. INGEN fortjener å bli behandlet slik som kona og den andre dama har blitt behandlet av det som tydeligvis er en meget, meget egoistisk mann... Anonymous poster hash: 47b07...6bd
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #47 Skrevet 8. desember 2013 Ja, jeg kunne tilgitt. Rett og slett fordi jeg er kristen og Gud sier vi skal tilgi for å selv få tilgivelse. Jeg har ikke opplevd utroskap, men har opplevd andre ting som gjorde meg veldig hevngjerrig (ikke at jeg ville hevne meg, men jeg håpet det skjedde dem noe fælt...) Helt til jeg valgte å tilgi. Anonymous poster hash: b96a8...8d1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #48 Skrevet 11. desember 2013 Ja, jeg kunne tilgitt. Rett og slett fordi jeg er kristen og Gud sier vi skal tilgi for å selv få tilgivelse. Jeg har ikke opplevd utroskap, men har opplevd andre ting som gjorde meg veldig hevngjerrig (ikke at jeg ville hevne meg, men jeg håpet det skjedde dem noe fælt...) Helt til jeg valgte å tilgi. Anonymous poster hash: b96a8...8d1 Men gud sier vel også noe om utroskap... Og jeg tror ikke han mener du skal "godta" alt. Tror faktisk ikke han vil du skal tilgi mannen din etter å ha hatt et langvarig forhold til en annen jente! Anonymous poster hash: 2b817...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå