Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 at mannen deres hadde vært utro fra dag èn av forholdet deres, og i flere år med den samme jenta? Evt hvorfor?? Vet om et tilfelle der dette har skjedd og jeg kan ikke forstå det..... Anonymous poster hash: 2b817...061
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Jeg kunne ikke det, men folk er nå forskjellige. Ikke alle synes det er så ille at mannen ligger med en annen. For noen betyr fasade mye. Andre igjen er kuet og har kanskje dårlig selvtillit og selvfølelse og tror at de ikke har andre alternativ. Hvem vet hvorfor den bedratte i forholdet du nevner godtar dette? Uansett er det jo ikke ditt problem.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Nei det kan ikke jeg heller forstå. Men det er vel ikke alt man skal forstå her i verden... Anonymous poster hash: c8381...e73
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Sa ikke at det er mitt problem heller! Men jeg synes faktisk nesten det er litt bekymringsfullt, fordi jeg vet at denne mannen det gjelder er en mann som lett får makt over andre, en som er flink til å manipulere, så at hun er kuet ol kan jo være tilfelle. Jeg vil bare prøve å forstå noe jeg rett og slett ikke forstår over hode. Og jeg leser at det er veldig mange her som faktisk har tilgitt utroskap. Men gjelder dette kun ons og korte afferer? Det jeg snakker om er et forhold til en annen jente over flere år, helt fra første dag av forholdet, der de fleste er stormforelsket og ikke har øyne for annet enn hverandre. Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Sa ikke at det er mitt problem heller! Men jeg synes faktisk nesten det er litt bekymringsfullt, fordi jeg vet at denne mannen det gjelder er en mann som lett får makt over andre, en som er flink til å manipulere, så at hun er kuet ol kan jo være tilfelle. Jeg vil bare prøve å forstå noe jeg rett og slett ikke forstår over hode. Og jeg leser at det er veldig mange her som faktisk har tilgitt utroskap. Men gjelder dette kun ons og korte afferer? Det jeg snakker om er et forhold til en annen jente over flere år, helt fra første dag av forholdet, der de fleste er stormforelsket og ikke har øyne for annet enn hverandre. Anonymous poster hash: 2b817...061 Jeg tror nok jeg hadde tilgitt utroskap, men kun om det er snakk om et engangstilfelle med en tilfeldig person. Hadde det vært samme person flere ganger, eller en jeg vet han har hatt et godt øye til, så hadde sjalusien blitt for sterk. Anonymous poster hash: c8381...e73
me_87 Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Hadde ikke tilgitt om han så bare var EN gang utro!
♥Madam Mim♥ Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Kunne ikke tilgitt et eneste sidesprang. For meg er tillitt og respekt alfa og omega i et forhold. Kan jeg ikke stole på mannen så kan jeg heller ikke dele live med han!
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Nei, nei, nei. Dette går jo under kategori dobbeltliv, og overgår utroskap. Hadde nok ikke blitt hos han et minutt mer etter noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Sa ikke at det er mitt problem heller! Men jeg synes faktisk nesten det er litt bekymringsfullt, fordi jeg vet at denne mannen det gjelder er en mann som lett får makt over andre, en som er flink til å manipulere, så at hun er kuet ol kan jo være tilfelle. Jeg vil bare prøve å forstå noe jeg rett og slett ikke forstår over hode. Og jeg leser at det er veldig mange her som faktisk har tilgitt utroskap. Men gjelder dette kun ons og korte afferer? Det jeg snakker om er et forhold til en annen jente over flere år, helt fra første dag av forholdet, der de fleste er stormforelsket og ikke har øyne for annet enn hverandre. Anonymous poster hash: 2b817...061 Du oppretter tråd nr 3 om det samme. Du som har hatt et forhold til en mann som elskere i 4 år og han fikk samboer et halvt år etter at dere har begynt å ha sex. Og du fant det ikke før 3.5 år etter at han fikk seg kjæreste. Hvis du ikke visste noe om det så er det ikke din skyld heller, men hvorfor mase så mye om det? Er det virkelig SÅÅÅ fælt at en kvinne prøver å holde familien samlet selv om mannen er en drittsekk? Er det virkelig HENNE det er noe galt med? Anonymous poster hash: 58af8...587
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 NEI Anonymous poster hash: a8013...4b1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Du oppretter tråd nr 3 om det samme. Du som har hatt et forhold til en mann som elskere i 4 år og han fikk samboer et halvt år etter at dere har begynt å ha sex. Og du fant det ikke før 3.5 år etter at han fikk seg kjæreste. Hvis du ikke visste noe om det så er det ikke din skyld heller, men hvorfor mase så mye om det? Er det virkelig SÅÅÅ fælt at en kvinne prøver å holde familien samlet selv om mannen er en drittsekk? Er det virkelig HENNE det er noe galt med? Anonymous poster hash: 58af8...587 Tråd nr 3?? Har ikke opprettet noen tråd om dette tidligere. Og når sa jeg at det var jeg som hadde hatt et forhold til ham?? Har heller ikke sagt at det er galt å holde familien samlet, men helt ærlig så er det vel ingen som fortjener å ha en mann som driver på på den måten, tror heller ingen egentlig vil ha den type drittsekk til mann. Om det er henne det er noe galt med...? Personlig tror jeg ikke hun kan ha det godt med seg selv. Men at det selvsagt er han det er noe i veien med. Men hva med forholdet? Noe må jo være galt der også. Dessuten er jo det hele bygget på en stor løgn. Jeg synes det er trist og føler faktisk med denne kjæresten hans. Men som sagt, jeg prøver bare å forstå det.... Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Nei, nei, nei. Dette går jo under kategori dobbeltliv, og overgår utroskap. Hadde nok ikke blitt hos han et minutt mer etter noe slikt. Jeg har nulltoleranse når det gjelder utroskap, så definitivt nei! Er enig i at han her må leve et dobbeltliv, og det er langt mer alvorlig enn en liten affære. Jeg kan aldri tenke meg at kona hans har hatt alle fakta når hun har tatt en beslutning om å bli i det forholdet. For alt vi vet, kan han ha sagt det var et one night stand, noe hun tilga ha. Det vi vet er at mennesker som lever dobbeltliv lyver konstant. Stakkars jente, sier jeg. Anonymous poster hash: 52269...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Det er meg du prater om. Dama. Pass på dine egne saker eller kontakt meg personlig og fortell meg det du vet. Det er jeg som står midt oppi dette, så denne baksnakkingen skal du holde deg for god til. Du vet ikke hele historien. Men kanskje du har noe å tilføye? Isåfall kontakt meg, hvis ikke: pass på dine egne saker istedetfor å rote i mine!! Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Nei! Anonymous poster hash: b8aa9...147
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: 5fab6...956
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #20 Skrevet 7. desember 2013 Det er meg du prater om. Dama. Pass på dine egne saker eller kontakt meg personlig og fortell meg det du vet. Det er jeg som står midt oppi dette, så denne baksnakkingen skal du holde deg for god til. Du vet ikke hele historien. Men kanskje du har noe å tilføye? Isåfall kontakt meg, hvis ikke: pass på dine egne saker istedetfor å rote i mine!! Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Hvordan vet du at det er deg jeg snakker om?? Selv om du har opplevd dette, kan det jo faktisk være flere som har gjort det også. Men om du er sikker på at det er deg, hvordan skal jeg være sikker på at det er deg?? Og hvordan skal jeg evt kontakte deg? For jeg antar jeg har noe å tilføye... Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 Det er meg du prater om. Dama. Pass på dine egne saker eller kontakt meg personlig og fortell meg det du vet. Det er jeg som står midt oppi dette, så denne baksnakkingen skal du holde deg for god til. Du vet ikke hele historien. Men kanskje du har noe å tilføye? Isåfall kontakt meg, hvis ikke: pass på dine egne saker istedetfor å rote i mine!! Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Hvordan vet du at det er deg jeg snakker om?? Selv om du har opplevd dette, kan det jo faktisk være flere som har gjort det også. Men om du er sikker på at det er deg, hvordan skal jeg være sikker på at det er deg?? Og hvordan skal jeg evt kontakte deg? For jeg antar jeg har noe å tilføye... Anonymous poster hash: 2b817...061 Sorry, men tror det er noen som driver med deg her! Anonymous poster hash: 52269...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #22 Skrevet 7. desember 2013 Du vet hvem du prater om. Så skriv meg en pmeld på fb der du skriver hei. Svarer jeg at jeg vet du har noe å tilføye, så vet du at det er meg. Får du et hei tilbake er jeg feil person. Men jeg tviler sterkt på at det er andre enn meg du prater om. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #23 Skrevet 7. desember 2013 Eller: Skriv første og siste bokstav i etternavnet hans. Så skal jeg se om det er rette personen. Hvis du har noe å tilføye, vil jeg gjerne vite det. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #24 Skrevet 7. desember 2013 Eller: Skriv første og siste bokstav i etternavnet hans. Så skal jeg se om det er rette personen. Hvis du har noe å tilføye, vil jeg gjerne vite det. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4 Kan ikke du skrive initialene hans du, det er jo jeg som ikke tror du er den jeg mener? Skal du vite hvem jeg er da? Anonymous poster hash: 2b817...061
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #25 Skrevet 7. desember 2013 Jeg kjenner deg nok ikke, for da hadde jeg visst det som du har å fortelle (håper jeg da) gi meg en bokstav. Fornavn eller etternavn. Eller område. Er det riktig, bør vi prate sammen. Anonymous poster hash: 0a43d...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå