Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Anonymous poster hash: 44e91...1e2
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er ikke så restriktiv med en toåring. Da kan de egentlig se så mye de vil når de er syke. Nå er jeg ferdig med toåringer, men kjører egentlig samme linje når de nå er 3 og snart 6. Han på ti, derimot, er jeg mer restriktiv med, sånn at det ikke skal være så superkoselig å være hjemme fra skolen.. Anonymous poster hash: 1001f...30a
Gjest Julia1984 Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Syke barn skal holde seg i ro. Når de er syke får de se så mye tv de vil.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Takk for svar, det var godt å høre. Fikk litt dårlig samvittighet når det plutselig gikk opp for meg at tv'en har stått på i 2,5 time, men da kan jeg slappe av litt. Å få henne til å holde seg helt i ro er nok umulig, hun går litt til og fra, men virker som hun har mer "tid til" å ta pauser når tv'en står på. Anonymous poster hash: 44e91...1e2
Siamese Hellhound Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Hos oss er det fri tigang på tv og filmer ved sykdom. Men prøver å finne noe med en viss kvalitet. Dyne i sofaen, varm saft, noen privilegier skal man ha når man er sjuk!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Jenta mi har akkurat vært syk i to uker med influensa og lungebetennelse. Vi har sett på tv døgnet rundt nesten, hun har fått brus, potetgull, godteri, jeg har laget ørten forskjellige matretter i håp om at hun vil ha. Når småen er syk får hun det som hun vil Anonymous poster hash: 18e90...ed9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Alle regler ut vinduet når noen er syke.. Da ser vi på tv, spiller på iPad, spiser middag i stua foran tv'n og de får akkurat det de vil å spise (hvis de sliter med matlysten i hvert fall..).. Det kan være koselig for både store og små - syke og friske Anonymous poster hash: b8a61...19f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Vi holder er litt streng linje i hverdagen får vi høre fra ungenes venner, men for ungene er det helt greit. Men det err litt for at tv skalvære kos når de er syke. Da kan tv stå på så mye det vil om de ønsker. Og om vi får lyst til å slappe av i sofaen for å bare sløve forran tv. Ellers omdagen ser de bare tv om morran om de vil det før de må ut døra. De kan se litt på kvelden, men sjeldent de gjør det faktisk da de er så opptatt med andre ting. Ting de vil se setter vi på opptak, så det serr de gjerne om morran eller i helgene. Når det passer for de. Anonymous poster hash: 2837c...ba6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Vi har faktisk ikke noe regler på tv, med unntak av tv skal av en halvtime før stell for at de skal roe seg. Har veldig god erfaring med at tv titting uten særlig begrensninger (altså tid, er nøye med hva de ser på) Det begrenser seg hvor lenge de er interessert, de kan like å se litt om morgenen og rundt barnetv tider, men de foretrekker å leke. Synes de har funnet ut av en god balanse selv, men hadde de vært tv slaver som ikke lekte, hadde fantasi eller ville ut hadde vi selvfølgelig satt grenser:-) Anonymous poster hash: 6b52a...4a7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Jenta mi har akkurat vært syk i to uker med influensa og lungebetennelse. Vi har sett på tv døgnet rundt nesten, hun har fått brus, potetgull, godteri, jeg har laget ørten forskjellige matretter i håp om at hun vil ha. Når småen er syk får hun det som hun vil Anonymous poster hash: 18e90...ed9 Med allerede liten marlyst når man er syk er det kanskje ikke så smart å dytte innpå godteri og potetgull....blir ikke noe mer marlyst av det Anonymous poster hash: b69a0...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå