Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Åååå, jeg irriterer meg GRØNN! Han sa nettopp Nuje!! Anonymous poster hash: 3b2cb...719
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Og du er det man på godt norsk kaller en MOBBER i det daglige liv. Anonymous poster hash: d9d4d...ed0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Kjære vene, snakk om å mobbe! De som ikke kan si R får ikke logopedhjelp før de har fylt 8 år, og det er ikke alle som klarer å lære seg R'n selv om de øver aldri så mye. Anonymous poster hash: cef06...438
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Han er fra Bergen dumma Anonymous poster hash: 82e5a...ef7
Serepta Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Synes det er sjarmerende jeg. Men tror ikke han er fra Bergen. Han ene i Carpe Diem snakker vel også sånn ?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Det er værre med de om ikke kan si kjole. Men sier shole, shino. Etc. Grøss!! Anonymous poster hash: 5ea30...89b
*Miss Marple* Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Er det ikke et ganske lite barn dere snakker om? Litt spesielt å irritere seg over barns taleproblemer, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Blir så inni hampen lei av dette, jeg har talefeil, hvor jeg selv hører at jeg snakker riktig. Altså hører ikke selv at jeg sier feil. Har gått til logoped etc i mange år og har fremdeles problemer med kino, kjole, kjøtt osv. Hater det og prøver i det lengste å finne synonymer for disse ordene i dagligtalen Så slutt mobbinga. Anonymous poster hash: 5e36a...934
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 At barn frem til 5 klasse har tale feil har da ikke mye å si... Men at store barn og voksene ikke kan kj, skj osv det er iriterende ! Barnet mitt er 5. sier ikke S, R, L, F, Håper at hun ikke møter HI! Anonymous poster hash: e4013...9d7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 Blir så inni hampen lei av dette, jeg har talefeil, hvor jeg selv hører at jeg snakker riktig. Altså hører ikke selv at jeg sier feil. Har gått til logoped etc i mange år og har fremdeles problemer med kino, kjole, kjøtt osv. Hater det og prøver i det lengste å finne synonymer for disse ordene i dagligtalen Så slutt mobbinga. Anonymous poster hash: 5e36a...934 Det er fosrskjell på å ikke gidde og ha problemer med det . Anonymous poster hash: e4013...9d7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Kjære vene, snakk om å mobbe! De som ikke kan si R får ikke logopedhjelp før de har fylt 8 år, og det er ikke alle som klarer å lære seg R'n selv om de øver aldri så mye. Anonymous poster hash: cef06...438 Stemmer ikke....Nevøen min er snart 6 og går til logoped for å lære R.... Anonymous poster hash: b8dbb...ac2
*SommerFrisk* Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Så FINT at de bruker en person som ikke kan si R, alik at alle de andre barna som hrller ikke kan det, ser at det ikke er unormalt! Hva tenker du med?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 "Linus" var 12 år under innspillingen. Anonymous poster hash: ff7d5...8db
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Foreldrene bor i Bergen Anonymous poster hash: 82e5a...ef7
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 Han var forresten bare 8 år,men 12 når det var jul i svingen nydelig gutt og driter i om han ikke kan si R,ikke hans feil,er og mobbe en liten gutt det hi.
Tordensky Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Linus er dialektforvirret. Faren ruller og moren skarrer. Linus gjør begge deler om hverandre og av og til sier han [j] i steden. Ikke uvanlig. Og virkelig ikke noe å henge seg opp i :-P Man kan jo synes det høres litt rart ut, men trenger ikke mobbe av den grunn. Syns nå jeg.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 7. desember 2013 #20 Skrevet 7. desember 2013 Kjære vene, snakk om å mobbe! De som ikke kan si R får ikke logopedhjelp før de har fylt 8 år, og det er ikke alle som klarer å lære seg R'n selv om de øver aldri så mye. Anonymous poster hash: cef06...438 Stemmer ikke....Nevøen min er snart 6 og går til logoped for å lære R.... Anonymous poster hash: b8dbb...ac2 Det at han går til logoped for å lære det betyr ikke at han nødvendigvis kommer til å lære det.
Monajenten Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 Jonathan Ross kan heller ikke si R, og presenterer seg selv som "Jonathan Woss". Men han burde kanskje ikke hatt noe talkshow siden han er en voksen med talefeil - det er jo skandale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå