Gå til innhold

Får ikke sove....

Anbefalte innlegg

Sovnet rundt kl 2...Naboen har fest, og bestemte seg kl 4 for å druse opp musikken. Da våknet jeg, og nå får jeg ikke sove...Blir så irritert! Vanskelig nok med søvn for tiden (uke 38), om ikke det skal komme i tillegg... På formiddagen sover jeg kjempetungt. I dag stod jeg opp kl 14.25...Vært så mye våken på natten/morgenen at jeg ikke kom meg opp før... Er så spent på hvordan jeg takler å ha baby ift søvn...Gleder meg sånn, men naboens musikkterror ødelegger litt nå. Han har hatt ok volum for det meste, men så skrur han opp veldig høyt i ett minutt eller så innimellom, og det er nok til å vekke meg. Og når jeg våkner tar det år og dag før jeg fpr sove igjen..:'(

Anonymous poster hash: ececb...77d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102831-f%C3%A5r-ikke-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så irriterende... :-/ vet alt som søvnproblemer. Har slitt siden juni med å få sove. Nå stod jeg opp for nt gang, har ikke hatt et minutt på øye enda. Er 40 + 3 i dag å begynner å bli gal............ Du bør forresten snakke med naboen å si at det er forstyrrende med musikken på natta. Det skal jo være stilt mellom kl 23-06. Håpe det ordner seg:) og lykke til med søvn:)

Oi, da har du slitt lenge med søvnen...Nærmer seg fødsel for deg da!:) Vi har snakket med ham flere ganger. Han er sååå grei da, sier at vi baaare må si ifra osv. Så har vi sendt sms/ring flere ganger, men da skjer det lite...Utrolig frustrerende... Vi skal etter planen flytte om et års tid, men det er alt for lenge å ha det sånn...Heldigvis er han på sjøen flere uker i strekk. Men kjedelig for oss at han blir hjemme i julen og når jeg får babyen. Det blir en ekstra påkjenning. Han holder seg ikke til helg heller. Og festene varer ofte til 8-9 på morgenen. Har snakket med politiet, og de sier vi bare må ringe. Men er ikke så gøy det heller midt på natten. Og de har jo viktigere saker å ta seg av....

Anonymous poster hash: ececb...77d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...