Gå til innhold

Hva er den rareste responsen du har fått når du har gjort det slutt med en mann noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg dumpet en kjæreste da jeg var 16. Han ett år eldre, vært sammen i ca 1 år. Han reagerte med å ødelegge et par cder, en skyvedør  før han løp ut på plassen foran huset til foreldrene mine og sto der og hulket. Da var kl 1630 og t-banen kom med et hav av folk på vei hjem mens han sto og hylte utenfor. FIkk ham inn og sendt ham hjem etterpå. Men han ringte meg hver dag i flere uker og grein på telefon. Stlig. 

Anonymous poster hash: 3f614...8b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en kort affære med en fyr som viste seg å være veldig umoden og lite selvstendig. I hans øyne skal kjærester tilbringe absolutt all fritid sammen. Det var ganske ekstremt, hvis jeg våkna først mente han at jeg burde vente til han våknet så han kunne være med meg når jeg tok bikkja på en 20-30 minutters morgentur. Dette gikk jo ikke i lengden, snakk om å føle seg kvalt... Historien endte med at jeg forklarte at jeg ikke kunne være sammen med ham, fordi det ikke var rom i forholdet for at jeg kunne være meg.

Fyren presterer å reagere med å fortelle meg at jeg tydeligvis ikke hadde greie på hvordan forhold skulle fungere, jeg måtte jo skjønne at han ville bruke tid med kjæresten sin. Han insisterte på at jeg ikke kom til å kunne fungere i et forhold med noen før jeg lærte meg hvordan et forhold skulle vær (les, før jeg var klar til å tilbringe 24 timer i døgnet med en person), så sier han ganske overbærende at han skal vente på meg, så jeg kan komme tilbake når jeg er klar for et seriøst forhold. 

Jeg fortalte at jeg ikke kom til å komme tilbake til ham, for et forhold på hans premisser kom jeg aldri til å ønske meg. Jeg trodde jeg var veldig tydelig på dette, men det har tydeligvis ikke gått inn, for så vidt jeg vet venter han  fortsatt, og nå er det vel 5 år siden bruddet...

Anonymous poster hash: 47187...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...