Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jeg lever i en slags boble. Det er deilig å kunne føle seg trygg og slappe av hjemme. Samtidig føler jeg meg deprimert pga at forholdet ikke var liv laga og at jeg nå er på 0 igjen, bare med barn. Har dere noen tips til hva jeg skal gjøre for å finne tilbake til meg selv igjen? Jeg føler at jeg bare eksisterer uten noe glede i noe som helst:( Jeg går til psykolog) Jeg tenker at jeg aldri kommer til å tørre å satse på en ny mann. Uansett er det lenge til! Noen som har kommet seg opp igjen etter et slikt vanskelig brudd? Hva gjorde du for å klare det? Anonymous poster hash: e7ba3...da8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Vet du hva, det blir bedre :-) Den følelsen du sitter med nå, den går over. Det er snart to år siden jeg gikk ifra pappaen til sønnen min, som også var voldelig. En del av meg vil alltid være glad i han, nettopp fordi han er pappaen til barnet mitt - men en annen del av meg hater han for alt jeg har gjort. Jeg vet ikke hva du tenker ang felles barn, men forbered deg på en kamp. Nå etter snart 2 år, kjemper jeg fortsatt kampen om at sønnen vår ikke skal til pappa uten tilsyn og det er kjempe tøft. Men, alt går over og du vil finne en ny mann. Først da går det opp for deg hvor urettferdig du har hatt det mens du har vært i et voldelig forhold. Stå på! Anonymous poster hash: 85feb...fd7
Bustetroll Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Har det akkurat slik selv. Men det er godt å tenke, at nå kan det liksom kun gå èn vei, og det er oppover. Får vel bare ta tiden til hjelp
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Takk for at dere deler litt positivisme Det må jo bare bli bedre. Lykke til videre begge to! hi Anonymous poster hash: e7ba3...da8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Vet du- det siste du skal bekymre deg over/ tenke på nå er om du kommer til å tørre å satse på en ny mann. (for det gjør du) Men grunnen til det er at nå skal du KUN konsentere deg om å finne roen, finne deg sjøl og bli takknemlig fir at du er en av de som faktisk kommer seg unna en voldelig mann, og ikke må tilbringe hele livet med å bli tråkket på. HURRA for deg! Du er sterk du!! :) Det vanskelige valget har du jo allerede bak deg, så nå kan det kun bli bedre, men tankegangen din må snues til det positive. Anonymous poster hash: e4acd...68d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Vet du- det siste du skal bekymre deg over/ tenke på nå er om du kommer til å tørre å satse på en ny mann. (for det gjør du) Men grunnen til det er at nå skal du KUN konsentere deg om å finne roen, finne deg sjøl og bli takknemlig fir at du er en av de som faktisk kommer seg unna en voldelig mann, og ikke må tilbringe hele livet med å bli tråkket på. HURRA for deg! Du er sterk du!! :) Det vanskelige valget har du jo allerede bak deg, så nå kan det kun bli bedre, men tankegangen din må snues til det positive. Anonymous poster hash: e4acd...68d Takk! Jeg vet du har rett. Det er bare så fortvilende å ha mislykkes med familiedrømmen. Det kan bare bli bedre.. God helg! hi Anonymous poster hash: e7ba3...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå