Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hvor mye innredning har dere? Hva betalte dere? Vi skal bygge hus, og mp bruke denne leverandøren:) Anonymous poster hash: c1621...20a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Ui hadde tenkt å bruke sigdal, men det ble for dyrt. Har et kjøkken på 25 kvm og ui kom ikke under 400.000... Anonymous poster hash: 79de2...8dc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Ui hadde tenkt å bruke sigdal, men det ble for dyrt. Har et kjøkken på 25 kvm og ui kom ikke under 400.000... Anonymous poster hash: 79de2...8dc [/quote ] Oi...Da spørs det om vi må velge Ikea i stedet.... Anonymous poster hash: c1621...20a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Ui hadde tenkt å bruke sigdal, men det ble for dyrt. Har et kjøkken på 25 kvm og ui kom ikke under 400.000... Anonymous poster hash: 79de2...8dc [/quote ] Oi...Da spørs det om vi må velge Ikea i stedet.... Anonymous poster hash: c1621...20a Det blir ikea på oss også. 90.000 på "samme" kjøkkenet som vi fikk tegnet på sigdal. Hadde jeg vært rik hadde det blitt sigdal Anonymous poster hash: 79de2...8dc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Har et kjøkken på 40kvm og vi betalte ca 200.000 for det.. Det var inkl hvitevarer og lys i et av skapene, montering og levering. Men servicen til leverandøren og Sigdal, den var elendig.. Hvis du har god tid, sånn ca 1/2- 1 år hvor du kan vente på levert- og å få montert ferdig kjøkkenet, så kan jeg gjerne anbefale de.. Kvaliteten er så som så, herregård er merket vi endte opp med, og etter 3 år, så er hengslene begynt å løsne, og flatene på dørene skaller av.. og dette til tross for at vi har behandlet kjøkkenet pent. Ville seriøst valgt noe helt annet enn sigdal hvis jeg jeg skulle skifte kjøkken.. Vet om mange andre i byggefeltet her som er like misfornøyd med de som vi, om ikke enda mer misfornøyd.. Anonymous poster hash: 537a5...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå